Eu sunt RaRo

Află despre

Posted on: 18 Februarie 2011

AflăDespre este un portal pe care l-am descoperit zilele trecute – unde oare? – pe Facebook. Se milogea un nene pe-acolo să dăm click pe un link. Zic hai să-l ajut și am intrat.

Nu știu cât de vechi sau nou e. Dar se scrie despre orice. Ideea e că poate scrie cam oricine:

Căutăm Autori care să colaboreze cu echipa AflăDespre și să creeze articole pentru portalul nostru. Fiecare dintre Dvs. își poate stabili propriul program de lucru și își poate încărca articolele direct în secțiunea de administrare. Practic, este un job part-time ideal pentru cei care doresc să câștige bani scriind despre ceea ce le place.

Fiecare Autor va avea parte de un training care va stabili modul de redactare a articolelor și modalitatea de optimizare a lor, pentru a putea profita la maximum de șansa de a câștiga bani scriind.

Plata articolelor se va face prin transfer bancar, în cont deschis la o bancă din România.

Dacă doriți să deveniți Autor în cadrul portalului AflăDespre.ro vă rugăm să completați Formularul de mai jos și veți fi contactat, prin e-mail, de redacția AflăDespre.

 

S-au înscris deja niște cunoștințe, uneia i-au și aprobat nu mai puțin de 8 articole. Din ce mi-a zis tipa în cauză, se iau cam 120 lei pentru 2.000 vizualizări. Mult? Puțin? Nu știu. Dar sunt atâția bloggeri care scriu zilnic – prost sau bine – și nu câștigă nici un ban…

„Părerea mea”: Ar avea nevoie de niște corectori buni. Dar, atâta timp cât toată lumea e mulțumită, ce rost are să mă bag eu?

Etichete: , ,

5 răspunsuri to "Află despre"

Nu inteleg scopul. un fel de wiki in romana?

Nu cred. Mai degrabă o creștere rapidă a traficului cu bani puțini.

M-am inregistrat de sambata daca imi aduc bine aminte,dar nici la spam nu-i nimic. 😐

Eram prea grabita dimineata.Pana la urma m-au validat,deci se misca.

Se pare că Rentrop&Straton e în spate, sper să fie serioși. Succes!

Lasă un răspuns

