Eu sunt RaRo

Sinceritate

Posted on: 23 Februarie 2011

Unii cer like-uri pe facebook sau voturi la diverse concursuri – unele mai stupide decât altele și, evident, pentru copii/bebeluși.

Alții cer, pur și simplu, sponsorizări:

buna ,sunt admin pe acest forum pentru copii http://tu-si-eu-impreuna.forumulmeu.com si am rugamintea daca ati putea sa imi sponsorizati un concurs ca sa putem aduce mai multi membri.


Sinceră fata. „Vreau și eu mai mulți membri, îmi dai niște premii?”, „Ce contează că eu nu-ți ofer nimic la schimb?”

Gândindu-se că e posibil să nu primească, aruncă și a doua variantă:

daca nu se poate momentan ,as putea sa fac reclama introducand bennerul dv la noi in forum …va multumesc

Ei, parcă așa mai merge. Da’ cine vede „bennerul” ăla dacă nu ai membri?

Ehehe, ce ușor e să faci rost de un forum în zilele noastre, când există atâtea platforme moca! Mai greu cu adunatul de membri…

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

