Eu sunt RaRo

Niște picioare

Posted on: 25 Februarie 2011

Piciorușele – na, diminutiv! – goale de copii sunt frumoase. Îmi inspiră multe, pe-ale copilei mele le mușc și-acum. Dar poza de mai jos e cam… Brrr!

Parcă e un picior rupt/smuls și ținut în palme. Eventual privit cu cine știe ce gânduri rele…

Etichete: , ,

2 răspunsuri to "Niște picioare"

Nu stiu de poza ta, dar tocmai am vazut pe FB la prietena unei prietene (deh, stii cum e pe FB, esti spamat de taspe generatii de prieteni) o imagine de la ecograf, cred ca era ultima luna.
Cat de batut in cap sa fii sa pui pe FB poza de la eco? Pe bune?

Poza mea e mai sus. 😛 Da’ am văzut și eu articolul tău. :))

Lasă un răspuns

