Eu sunt RaRo

Izvor nesecat

Posted on: 27 Februarie 2011

Facebook-u’ e cea mai tare sursă pentru materiale/idei de articole. Pe lângă încă niște forumuri, nu zic de care. De HI5 nu știu, n-am cont.

Azi am descoperit această poză – neprotejată câtuși de puțin:

 

E „mișto” maternitatea. Da’ până la un punct. Sunt sigură că există bărbați care se excită la vederea unei burți „pline” ori a unor țâțe mustind de lapte.

 

„Drăguță” e și asta:

 

Adică să vadă tot poporul – și să descarce fără a întâmpina cea mai mică problemă – poze cu mine în club. Arăt bine ținând cont că-s mamă singură și mă mănâncă – nu știu cât de des ori rar – domnișoara.

 

Din punctul meu de vedere, asta se cheamă lucru manual.

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Izvor nesecat"

Se pare ca noua ne lipseste profunzimea artistica si maternala pentru a aprecia prima poza.

A doua, presupun ca respectiva nu stia ca este publica poza.

Prima poza e faina, desi e cam deplasat s-o pui pe Facebook.

„E “mișto” maternitatea. Da’ până la un punct. Sunt sigură că există bărbați care se excită la vederea unei burți “pline” ori a unor țâțe mustind de lapte.”

Nu-s de acord cu comentariul…
Pana la urma, poza prezinta o stare feminina. Comentariul tau induce ideea ca starile astea feminine ar trebui sa fie excitante pentru barbati (si in asta nu e cazul, data fiind burta plina).
Imi place ca poza pune accentul pe estetism (eg. ma uit la o femeie frumoasa care e insarcinata; nu ma uit la o femeie care va avea un copil si intamplator arata bine).

Nu stiu daca Raro asta a vrut sa zica, dar eu am inteles urmatoarea chestie.

Daca respectiva nu era insarcinata ar mai fi pozat nud? De ce sarcina induce automat pozarea si postarea de poze nud, sau eventual doar cu burta? In poza, tipa are o burta decenta, dar eu pe Facebook am vazut poze cu femei in ultimele sapt care arata naspa. Sunt atat de imense incat numai frumoase nu mi se par.
Da, este o stare feminina, si ciclul lunar este o stare feminina, dar nu vezi poze speciale dedicate starii respective, nud sau mai putin nud.

Nu stiu de ce a pozat modelul nud (poza nu pare a fi „amateur”). Dar legat de pozat burta: si eu mi-am pozat burta (in nici un caz nu as pune-o pe net) pentru a-mi aminti de ea 🙂
Burta de sarcina nu ti-o intalnesti asa des in viata (evident, nu vorbesc de mame „eroine”).
Ciclul, insa, e aproximativ lunar.
Nu-mi dau seama cum ar putea fi pozat ciclul (nu modifica aparenta corpului prea mult), dar nici nu sunt asa curioasa.

Nu ma intereseaza/deranjeaza daca te-ai pozat pentru tine, dar nu o pune peFacebook 🙂

Lasă un răspuns

