Eu sunt RaRo

Cine vrea Kangoo Jumps?

Posted on: 28 Februarie 2011

Eu vreau, azi mi-a cășunat. Am găsit pe 2 site-uri și mi se par cam scumpe – cca. 1000 lei. Așa că mă voi duce întâi la k-gym, să văd dacă rezist:

 

Sper ca următorul clip pus aici să fie cu mine pe post de cangur.

6 răspunsuri to "Cine vrea Kangoo Jumps?"

Si eu as vrea sa le incerc!
Pare un mod mai fun de a intra in forma.

🙂 no offense, dar mi se pare o prostie.
Am vazut acum vreun an si ceva la o amica si aceeasi impresie am avut-o si atunci.

No offense, da’ de ce ți se pare o pare o prostie?!

Nu inteleg scopul si fun-ul in chestia asta.
Dar stii cum este… Asa cum exista fotbal, tenis si golf exista si alergat, fitness si… chestia asta.

kangoo jumps o prostie dar e la „moda” se duc toate proastele si degeaba ….. stiu care fac de ani de zile aerobic si prostia asta si nu se vede nimic.Bagati fitness fetelor acolo lucreaza musculatura cu adevarat.

Ești răutăcios. Depinde mult de organism. Și depinde ce vrei să se vadă: kg sau cm în minus, carne mai fermă etc.

Lasă un răspuns

