Eu sunt RaRo

„Vine primăvara, gătesc azi un spanac”

Posted on: 1 Martie 2011

Așa cântă Dem Rădulescu în Veronica.

Se vede și la piață că vine primăvara. Tarabele îs pline cu salată, ridichi, ceapă verde. Pentru a atrage cumpărătorii, ținând cont de gradele cu minus, unii comercianți zic:

Nu că aș avea cea mai mică pretenție să scrie corect. Da’ mi-a plăcut că au folosit diacritice.

Notă: Nu am putut poza afișul din piață, așa că am scris eu acasă mizând pe impactul vizual.

Etichete:

2 răspunsuri to "„Vine primăvara, gătesc azi un spanac”"

Eu nu am vazut niciodata salata inghetata. De ce ai ingheta salata?

Pentru că ar sta pe taraba, într-o piață neacoperită, la minus niște grade? 😛
Nici eu nu am văzut/cumpărat salată înghețată, dar bănuiesc că alții da, de aici și afișul.

Lasă un răspuns

