Eu sunt RaRo

Ce nu găsești în geanta unei femei?

Posted on: 3 Martie 2011

Cică ORDINE. Și asta a zis-o un taximetrist vorbăreț.

Mi-am dat seama că așa e – și mi-am adus aminte de vorbele înțeleptului taximetrist – sâmbătă seara, la petrecerea unui copil. Al meu soț era lângă geanta mamei sărbătoritului. Maaaare geanta! Când a venit momentul să plătească pentru consumația copiilor din spațiul de joacă și a adulților din crâșma alăturată, l-a rugat pe soțul meu să-i dea „portofelul mare și roșu” din geanta la fel de mare și roșie de lângă el.

Uneori glumeț din fire, s-a apucat să scoată tot din respectiva geantă, lăsând portofelul la urmă. Vreți să știți ce a găsit?

Păi:

  • 2 portofele roșii – unul mare, unul mic;
  • telefon;
  • multe rujuri;
  • parfum;
  • crema de față;
  • multe pixuri;
  • multe agende;
  • pamperși;
  • medicamente – Paracetamol și Nurofen;
  • haine de copil;
  • farduri;
  • oglindă;
  • șervețele;
  • absorbante;
  • bonuri de benzină mototolite;
  • perie de păr;
  • chei.

Atât îmi amintesc. Evident, toate erau aruncate în geantă într-o mare dezordine. Și, evident, producătorii/designerii de genți sunt vinovați pentru lipsa ordinii. De ce nu compartimentează cum trebuie gențile?! Ori de ce fac gențile atât de mari?!

A nu se înțelege că sunt fan poșetuțe în care abia încap cheile și niște bani mototoliți. Chiar nu le văd rostul. Așa cum bărbații nu înțeleg rostul genților – deși sunt și masculi care poartă. Ei, care nu înțeleg, nu se gândesc că bietele femei nu au buzunare mari, adânci și largi la pantaloni. Și că au nevoie de mult mai multe decât ei. Plus că, dacă ar reuși să îndese bine ceva în buzunare, umflătura aferentă nu ar da bine. Că nu are cu ce se confunda.

În geanta mea, în afara de telefon, portofel și chei, uneori șervețele, se mai găsesc – iarna – un strugurel și o cremă de mâini. Rar, depinde de nevoi, o agendă și un pix. Atât. Fără trusă de unghii, farduri, parfum și alte chestii muierești.

Îs curioasă, recunosc, ce e prin alte genți…

Etichete: , ,

8 răspunsuri to "Ce nu găsești în geanta unei femei?"

Chei, actele mele si ale masinii, portofel, un pix si un carnetel, rujul pe care l-am folosit inainte de a iesi din casa, o perie cu oglinjoara (un model din acela care se pliaza), o plasa de marime medie goala (in caz ca am chef sa cumpar ceva, sa nu mai platesc alta plasa), niste „colaci” de hartie ptr toaleta (ptr cele publice), servetele umede si batistute de hartie. Greutatea totala a gentii, aprox jumate de kil. E mult? A, uneori mai am si manusile acolo, dar asta e sezonier.

– pasaport eu, pasaport copil (+ cardurile de Franta si Elvetia)
– portofel
– agenda + pix
– portofel carduri (alea de la magazine)
– 3 rujuri (uitate de ceva vreme intr-un buzunarel, cel cu care ma dau de fapt este in buzunar la haina)
– mostra de parfum
– chei masina, chei casa, chei birou
– 2 pachete de servetele (imi curge rau nasul)
– perie de par care se strange
– medicamente: nurofen, sudafen si strepsils

Ordine?! 😆 Parca ti-am mai „zis”, dar in geanta mamei am gasit odata, demult, un ardei iute uscat. 😛 Deci, si prin urmare, eu am invatat ca geanta unei femei e un intreg Univers (ba chiar mai mult)! 😛

Îmi închipui faţa tipei când soţul tău a ajuns la absorbante. 😀
Ah, şi eu sunt genul de bărbat care poartă geantă. Şi sunt chiar pretenţios la modele. 😀 Te interesează să ştii ce-i în geanta mea?

Evident că mă interesează. 😀
Și nu, tipa nu a făcut fețe-fețe când au ieșit la iveală absorbantele.
Oricum, până acum, văd că geanta mea e cea mai goală. :))

Minilaptopul, încărcătorul de minilaptop, un încărcător de telefon (am două: unul îl iau cu mine şi pe unul îl folosesc acasă), stick-uri usb, un cablu usb, un cablu mini-usb, un cablu utp (nu se ştie niciodată), un pachet de şerveţele, un pachet de şerveţele umede, un deodorant, un strugurel, portofelul, căştile şi cam atât.

Wow, și geanta ta e mai plină decât geanta mea. :))

Păi un minilaptop nu e chiar mini, comparativ cu interiorul unei genţi… ocupă o grămadă de loc.

Lasă un răspuns

