Eu sunt RaRo

Pe tocuri și pe lângă

Posted on: 3 Martie 2011

Nu dețin nici o pereche de încălțări cu toc. De ce?

  1. Sunt destul de înaltă.
  2. Sunt destul de împiedicată.

Îmi plac unele femei pe tocuri. Alea care știu să meargă pe ele. Pentru că sunt unele împiedicate rău, poate mai mult decât mine. Și merg de parcă ar fi înghițit un mare băț.

Chiar nu înțeleg de ce se forțează să treacă prin toate chinurile posibile pentru a „arăta bine”. Și de ce nu simt aceeași nevoie bărbații. Doar sunt atâția bărbați pitici…

Asta e o dilemă asemănătoare cu cea a soțului meu: „De ce doar femeile se pot bucura de fuste?”. Mai ales vara.

Etichete: , ,

5 răspunsuri to "Pe tocuri și pe lângă"

Eu detin de la plat la toc de 12.
Motivul este simplu: pentru ca imi plac toti pantofii.
La 12 cm merg si eu un pic cam batz, dar tinand cont ca incerc sa merg din nou pe tocuri dupa o perioada mare de plat…

Am un raspuns pentru sotul tau: „Nu doar femeiile se pot bucura de fuste… chiar si noi, barbatii, putem face asta daca avem ochi ageri.” 😛

Eu dețin doar „toc” de bocanci, dacă ăla se poate numi toc.
Radu, asta e o perspectivă. 😀

Soțul tău are planuri să vă mutați în Scoția? 😆

Posibil, dar nu am și eu. Așa că…

Lasă un răspuns

