Eu sunt RaRo

Mici și neștiutori, mari și proști grămadă

Posted on: 4 Martie 2011

În copilărie, mici și proști fiind, puneam botu’ la toate informațiile primite pe diverse căi și le luam de bune. Până când ne lămurea un adult – dacă era și ăla destul de deștept. Ceva exemple:

  • dacă te-i zgâriat/rănit – musai cu ceva sânge, te duci să te lingă un câine;
  • dacă te-au ciupit tânțarii ori ai urticarie, dai cu urină și trece mai repede.


Pe aia cu urina nu am agreat-o din cauza firii mele sensibile. Aia cu câinii era amuzantă și, mă gândesc acum, era o variantă de imunizare. Cam „dură”, adevărat.

Dar ce e de făcut când un adult cu studii superioare și părinte, ia de bune anumite informații?

Pentru năsucul ce curge (Ioana a făcut recent o rinită virală), mi-a zis un pediatru renumit din oraș (homeopat) că e bun să speli năsucul cu lapte matern (cine are) în loc de ser. :!:
Dacă năsucul e înfundat, mi-a recomandat să-i bag o bucățică de unt în fiecare nară ca să provoace strănutul. La noi a funcționat, nu de fiecare data dar am scos ceva mucuți de acolo.

În urma acestor „informații”, celelalte sfaturi venite de la homeopați – cum îs alea cu interzicerea consumului de mentă, ciocolată și carne tocată în timpul tratamentelor homeopate – mi se par floare la ureche.

Oare cât de tâmpit să fii?! Dacă „năsucul e înfundat”, de ce să nu bagi un băț să-l desfunzi?!

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Mici și neștiutori, mari și proști grămadă"

Hai ca aia cu laptele matern o mai intelegem, stii cum e cu laptele asta matern este bun la toate: cancer, scos pete, acnee, uns motoare, calit ceapa 😀

Dar aia cu untul nu o inteleg deloc. Orice as face ma depaseste total. Neuronii mei sunt incapabili sa urmareasca logica.

Poate ca ideea e ca in final untul se topeste si hidrateaza o zona care se cam usuca atunci cand esti racit.
Si daca incepe sa miroasa a ars e semn clar ca trebuie sa faci rost de ceva paracetamol …

De vreo 3-4 zile imi curg „mucutii”; oare imi imprumuta o doza de lapte matern? Daca-mi trimite o poza exista posibilitatea sa ma duc sa-l iau direct de la sursa. 😛
In alta ordine de idei… Pe ce forumuri de „mamicute” fustrate stai? 😆

N-ai vrea să știi. :))

[…] Raro a dat tonul posturilor acide despre prostia/incultura din societatea […]

În generală am aflat de la profa de biologie că dacă te speli pe față în fiecare dimineață cu urină de bebeluș nu faci riduri. Zicea că cunoștea ea o femeie care făcea așa și arată foarte tânără. Cică se ducea femeia pe la oamenii din jur care aveau bebeluși ca să facă rost de leac.

Lasă un răspuns

