Eu sunt RaRo

Să le vând, să nu le vând…

Posted on: 4 Martie 2011

Asta e din ultimul mail primit – nu e singurul, primul ori ultimul:

Greu cu Bcc-ul ăsta.

Întrebarea care se pune acum e: să le folosesc în interesul propriu sau să le ignor? Nici măcar nu le-am numărat…

Etichete: ,

4 răspunsuri to "Să le vând, să nu le vând…"

Asta-i o nimica toata la ce primeam eu in vremurile „bune”! 😀 Acum scoate-le de pe site sau macar cenzureaza o parte din ele sa nu se gaseasca un amator de copiat. 😛

De ce, e și-a ta pe-acolo? =))
Nu scot nimic deocamdată, nu e vina mea că unii oameni îs imbecili.

Nu stiu, sper ca nu, oricum nu (mai) primesc SPAM-uri de genul asta. Prietenilor le-am spus de la inceput ca daca fac nazbatii de genu’ asta isi iau ignore si acum stau linistit. 🙂

Bun la ceva.Imi repara instantaneu astigmatismul. 😀

Lasă un răspuns

