Eu sunt RaRo

Boots Expert – mască și exfoliant anti-imperfecțiuni

Posted on: 5 Martie 2011

E enervant și nedrept, mă gândesc uneori, că bărbații nu au aceleași probleme. Nu le pasă de ten atâta timp cât nu au acnee severă sau mai știu eu ce boli de piele.

Dar femeile – săracele femei! – trebuie să arate bine, să aibă ten de porțelan, să-și epileze mustăcioara uneori invizibilă etc. Gata cu frustrările astea de muiere și să trec la laude.

Nu știu cum au reușit cei de la Boots, dar eu m-am îndrăgostit de produsele lor. Boots Expert – anti-blemish 2 in 1 scrub and mask e genială. Și costă în jur de 30 lei. Roșeața dispare, porii deschiși și îmbâcsiți la fel. După câteva utilizări – cam o dată pe săptămână – fața mea e ca fundul unui bebeluș.

V-a plăcut comparația, da?

4 răspunsuri to "Boots Expert – mască și exfoliant anti-imperfecțiuni"

Este greu sa gasesti produsele de piele ideale pentru pielea ta. Si daca ai noroc poate gasesti si ceva la un pret acceptabil.
Eu nu am auzit de firma asta pana acum.
De mai mult de 1 an am descoperit gama ideala pentru pielea mea. Sunt produse din Israel si in Europa le gasesti in magazinele Sephora. Gama se numeste Mineral Flowers, iar eu folosesc produsele pentru piele sensibila. Si partea frumoasa este ca sunt la o treime din pretul produselor Clarins pe care le foloseam inainte.

Boots sunt englezești, în România se găsesc doar la Sensiblu. La ei Boots e un soi de lanț de farmacii. Au produsele lor și multe altele. Dar sunt ok, eu doar asta folosesc de 3 ani.

Buna RaRo!

Mi-am cumparat si eu produsul asta, dar spune-mi si mie te rog cum se foloseste corect ca masca. Scrie pe el ca poate fi folosit ca masca o data pe saptamana, dar nu stiu cum se aplica. Pe pielea umeda sau pe pielea uscata? Tu cum procedezi?

Se aplică pe pielea umedă – eu o umezesc cu apă termala – și se masează ușor cu mișcări circulare. O lași cam 5 minute pe față, apoi, cu un tampon demachiant și apă călduță, ștergi. Clătești bine și hidratezi cu altă cremă dacă e cazul. 🙂

Lasă un răspuns

