Eu sunt RaRo

Tag-uri

Posted on: 6 Martie 2011

Pentru copilul meu sunt – deocamdată – centrul universului.

Pentru copiii/părinții din parc ori pentru cei care mă „cunosc” datorită copilului sunt mama copilului.

Pentru clienți sunt doamna care le vinde/oferă diverse și informații.

Pentru prieteni sunt R, cea cu care pot ieși la bere, pot discuta și cu care se pot amuza/distra.

Pentru cei pe care reușesc să-i enervez sunt dușmanul.

Pentru hotelieri sunt turistul care le bagă bani în buzunar.

Pentru chelnerii de la restaurant sunt cea care mănâncă/bea și lasă bacșiș decent.

Pentru vecini sunt, evident, vecina liniștită și draguță de la 1.

Pentru soțul meu sunt multe. Deoarece nu m-am lămuri pe deplin ce sunt în fiecare zi, o să-l rog să detalieze.

Cei cu care avem relații, cu care venim în contact, ne percep diferit. În funcție de natura relației. Și e normal. Necunoscutul care mă vede pe stradă fără copil nu mă va privi ca pe mama copilului x atâta timp cât nu știe că sunt mamă și nici nu-l interesează asta.

Dar nu contează asta. Ideea e că încă nu m-am dumirit ce-mi place să fiu în ochii celorlalți, care ipostază e mai măgulitoare. Sau dacă mi-ar plăcea să fiu mereu aceeași ori, în fiecare zi, alta.

Care e postura în care as vrea să mă perceapă cei mai mulți? Aceea de mamă? De soție? De femeie? De prieten? Ori de om care a reușit/va reuși în viață?!

Ce sunt, oare, pentru cei ce citesc acum? Cumva „aia de-a scris la Denisa și apoi și-a făcut blog”?

Etichete: ,

11 răspunsuri to "Tag-uri"

Având în vedere că aşa te-am descoperit, da, pentru mine asta eşti, dar aşa cum o zici tu, o faci să sune naşpa. Dar nu este. Dovada: pe tine am continuat să te citesc dar pe Denisa nu o mai citesc decât sporadic. Nu că ar scrie naşpa, dar nu mă regăsesc în scrierile ei.

Bine, tu m-ai descoperit – e un fel de-a zice, că eu te-am găsit – și pe Facebook, deja știi mai multe decât alții. 😛 Așa că nu se pune 100%.
Și, chiar dacă sună nașpa, sunt sigură că mulți o gândesc și așa, nașpa.

Nu văd de ce ar gândi aşa. Excepţie fac doar persoanele care se încadrează în tiparele pe care tu le critici. Dar părerea lor nu ar trebui să conteze.

[…] în vedere cele scrise de Raro în ultimul articol, de ce nu fac producătorii de celulare agendele telefonice cu tag-uri? Şi nu […]

Asa cum un post poate sa aiba mai multe taguri asa si tu poti „inglobezi” mai multe taguri.
Foarte frumos postul 🙂

Mulțumesc, Alina! Da, pot fi mai multe, de aia ziceam că pentru al meu bărbat nu sunt doar soție și mamă.
Victor, părerile contează sau nu contează în funcție de mai multe: stare de spirit, stimă de sine… Am ajuns la vârsta la care nu mai cred că toți sunt buni și frumoși. Ori că toți mă plac. 😉

Pentru mine esti fumul de tigara.Nu cred ca voi avea vreodata curajul sa fumez asa ca te privesc si in formele tale pot sa deslusesc conturiri. Iubesc contururile,ele ma lasa sa creez singura imagini. 🙂

Victor, îmi pare rău că nu mă mai citeşti. Ce-i drept, şi eu am perioade în care nu mă regăsesc în ceea ce scriu. Dar cum nu toţi ne putem ascunde sub anonimat, ca gazda noastră de aici, nu putem scrie chiar tot ce ne trece prin cap.

Ah, binefacerile anonimatului! 😛

R, da, pentru mulţi eşti aia care a scris la Denisa şi apoi şi-a făcut blog, dar peste doi ani cine crezi că va mai ţine minte aspectul ăsta? Peste şase luni sau un an sau doi ani vei fi RaRo, cu domeniu propriu – sper şi cu atât de multe lucruri spuse încât puţini vor avea inspiraţia să caute tooocmai pe prima pagină a blogului, ca să vadă cum ai început.

Hehe, ești mult prea drăguță. 🙂 O să vedem ce va fi.
Ideea articolului, însă, rămâne: nu știu ce-mi place mai mult să fiu. 😛

@Denisa: Nu am renunţat de tot la tine. Te citesc sporadic. Şi nu cred că autocenzura este rezultatul faptului că nu scrii sub anonimat (sau sub pseudonim). Dar tu (şi cred că orice blogger visează la asta) ai ajuns la un nivel în care câştigi cu blogul. Iar asta presupune o serie de compromisuri. Autocenzura e unul dintre ele.

Etichetă! Așa se traduce „tag“ în română.

Cine este interesat să afle cum se traduc corect cuvintele în română să vadă http://i18n.ro/Glosar . Din păcat acum face figuri situl.

Lasă un răspuns

