Eu sunt RaRo

Cum femeile nu știe ce vrea

Posted on: 7 Martie 2011

Pentru că mâine e 8 Martie și femeile, cică, așteaptă – ori nu – cadouri, atenții de la bărbații din viețile lor, mi-am amintit de o întâmplare recentă și amuzantă. Protagoniștii: un cuplu (el și ea) și un prieten bărbat  – mai mult de-al lui.

Cu câteva zile înainte de ziua ei, EA îl roagă pe prietenul în cauză să-i spună LUI că nu vrea cadou. Chiar să insiste în a nu-i cumpăra cadou pentru că EA nu vrea.

Întâmplător, EL chiar uită să-i cumpere cadou. Uită pe bune, uitând și de sugestia prietenului.

Ce se întâmplă? Ea chiar se supără că nu a primit nimic.

Concluziile le trageți voi.

Etichete: , ,

3 răspunsuri to "Cum femeile nu știe ce vrea"

Ai dreptate cu titlul, femeile chiar nu ştie ce vrea. E nişte nebune. :))

Da’ să te superi ca prostu’ pe sat mi se pare cam deplasat. Tadaa!

Dupa ce rad poate o sa o le descopar. :))

Eu zic că în cazul de faţă femeile ştia ce vrea dar a aplicat psihologia inversă numai că şi bărbaţii e nişte uituci notorii.

Lasă un răspuns

