Eu sunt RaRo

Nici eu nu mai sunt ce-am fost

Posted on: 7 Martie 2011

Că tot ziceam de alții, să povestesc nițel și de mine.

Evident, oamenii se schimbă. În bine ori în rău. Binele poate fi confundat ușor cu răul, e vorba doar de perspective. N-o să încep cum bla-bla-uri despre scara de valori a fiecăruia, e fumată.

Bun, să vedem ce zic unii și alții.

Mama:

Vaaai, R. mamă, da’ tu nu erai așa…

(Referindu-se la cinismul meu în continuă creștere.)

Consortul:

Când te-am cunoscut aveai un cur perfect.

(Sugerându-mi că, deși mă iubește încă, ar fi cazul să fac ceva mișcare.)

Ori:

Ai devenit o gospodină.

(Pentru că nu mai rezist la chefuri până dimineața ori sunt ciufută din motive banale, zice el.)

Cei care nu m-au văzut de câțiva ani:

Te-ai îngrășat, da’ îți stă mai bine așa.

(No comment.)

Eu către bărbat – când mă enervează și vreau să fiu muiere:

Eram o floricică când m-ai luat!

(Tot no comment.)

Mda. Iar am dat din casă.

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Nici eu nu mai sunt ce-am fost"

Aia cu mama ta e clasică. :))

Hehe, da. Așa-s părinții, pare-se. Își doresc ceva pentru copii și, dacă ei nu-s pe-aceeași lungime, se revoltă.

Lasă un răspuns

