Eu sunt RaRo

Cu „Doamne-ajută” înainte

Posted on: 8 Martie 2011

Formula magică, folosită cu precădere în mediul rural, intră timid – dar hotărât – și în rândul celor de la oraș. Începe să prindă inclusiv la intelectuali (intelectuali = persoane cu studii superioare – chiar dacă nu-s toți intelectuali adevărați).

Prima dată mi-am dat seama de asta când – vorbind cu o clientă la telefon – răspunsul pentru „la revedere” zis de mine a fost „doamne-ajută”. Nici nu știu cum am reușit să închid telefonul până să înceapă hohotele de râs isteric.

Mai nou, văd că și mesajele de pe forumuri, blog-uri – și altele asemenea – se termină cu „doamne-ajută”.

Presimt că „te pup”, „ciao”, „pa”, „la revedere” ori „să fie” – dacă mai știți celebrul răspuns pentru urarea „baftă/succes” – vor fi, în curând,  doar o plăcută amintire.

Ei, Alina, ce zici?

2 răspunsuri to "Cu „Doamne-ajută” înainte"

Fiind vorba de o clienta inghiti in sec si raspunzi „D-zeu sa va ajute si pe dvs” 😀

Daca era vb de un prieten as fi raspuns: D-zeu sa te ajute pe tine, eu ma ajut singura merci.

Prietenii n-ar zice asta, poate doar în glumă.
Clientei nu i-am răspuns nimic, ținând cont că era formula de încheiere. :))

Lasă un răspuns

