Eu sunt RaRo

Fuse și se duse

Posted on: 9 Martie 2011

Citeam ieri, de ziua femeii/mamei, comentarii ale unor femei/mame nemulțumite de cadourile primite. Ori, mă rog, nemulțumite de posibila idee ca soții lor să vină acasă cu mâna goală.

Se pare că nu e normal și bine-venit un asemenea comportament din partea lor, a soților. Doar na, o dată pe an e ziua femeii și măcar atunci să capete ceva, să fie „respectate” cu o floare, o ciocolată ori, dacă bugetul permite, cu un cadou mai consistent.

Revenind la mine: recunosc că îmi place să primesc. Și mai mult îmi place că, cel care trebuie să-mi dăruiască, este pus într-o situație destul de dificilă: aceea de a alege, de a se gândi ce să-mi ofere. Și nu e tocmai ușor din cauză că, dacă-mi doresc ceva, îmi cumpăr.

Bietul meu bărbat face kilometri în fiecare an, înainte de ziua mea. Că aia e ocazia cu care îmi cumpără cadou. În rest, nu e de acord cu sărbătorile impuse. Părerea lui e că femeile merită mai mult, nu doar niște amărâte de flori de 8 Martie.

Drept urmare, ieri mi-a adus ciocolată – îmi aduce aproape în fiecare zi. Iar azi, cică, primesc un cadou. Nu pentru ziua femeii, ci pentru că are el plăcere.

Etichete: , ,

2 răspunsuri to "Fuse și se duse"

Ce cadou ai primit?

Urmează să povestesc. 😛

Lasă un răspuns

