Eu sunt RaRo

Niște statistici

Posted on: 9 Martie 2011

Pentru că e a 57-a zi de funcționare pentru amărâtul meu blog, m-am apucat de numărat și socotit:

  • 133 articole, deci 2,33/zi;
  • 570 comentarii, deci 4,28/articol;
  • 19.694 vizualizări, deci 345,5/zi.

Bine, ziua de azi abia a început. Totuși, zic că-s cam puține comentarii…

Etichete: ,

10 răspunsuri to "Niște statistici"

eu stiu de ce sunt putine comentarii.intotdeauna iti exprimi ideile atat de clar,concis si bine argumentat incat nu lasi loc de comentat.eu dupa ce te citesc(zilnic adica),aprob in sinea mea ceea ce ai scris si ies.parca mi-e jena sa las cometarii gen: asa e,ai dreptate,sunt de acord cu tine,te sustin.aceste comentarii sunt goale dupa parerea mea

Hehe, tu și Alina. :)) Să înțeleg că ar trebui să las loc de interpretări în cele ce scriu?

a mai gandit cineva ca mine? wow,deci am dreptate.nu stiu daca poti lasa loc de interpretari ptr ca deja ai un stil de a scrie(si te prinde bine).sau daca reusesti sa faci asta fara sa se simta ca e fortat ai toata simpatia mea(deja o ai oricum).

Din moment ce deja există comentarii, e clar că mai e câte ceva de zis. 😉
Da, Alina, adică ea: http://grigorasii.ro/alina/. Ea mi-a zis că scriu prea bine și nu are cu ce completa. 😛

wow, super statistici pentru nici 2 luni! La mai mare! 🙂

Mulțumesc de apreciere și încurajare. Se pare că vreau eu prea mult. Iar…

De 3-4 ori/zi intru sa vad ce ai mai scris. Imi place 🙂 Chiar daca nu comentez, nu inseamna ca nu te citesc. Ai avut un moment in care spuneai ca nu mai scrii, oboseala, lipsa de chef, chiar imi parea rau … Dar tot am intrat sa vad daca ai trecut de pasa proasta 🙂 Bafta mai departe (nu Doamne-ajuta asa cum imi spune maica-mea la fiecare final de convorbire telefonica la care eu o tai scurt, da, bine, pa!)!

Păi dacă nu am feed-back – pozitiv ori negativ, nu contează, deși îl prefer pe ăla pozitiv – eu de unde să știu că lumea mă place/citește ori ba?! 😛

Si totusi destul de multe,crede-ma pe cuvant.Pun pariu ca statistica celor 120 de zile va fi dubla.Fac cinste cu o ciocolata daca asa e si nu glumesc deloc. 🙂

Să știi că nu voi uita și nici tu nu vei scăpa. 😛

Lasă un răspuns

