Eu sunt RaRo

Când femeia cere și bărbatu-i dă

Posted on: 10 Martie 2011

Un bărbat vine acasă cu „mult-așteptatul” cadou pentru femeia lui. Ocazia: ziua de după 8 martie. Înainte de a-i da cadoul:

El: Pentru ce e cadoul ăsta, cu ce ocazie?

Ea: Nu știu, pentru 8 martie…

El: Și ce e 8 martie?

Ea: Ziua femeii, ziua mamei, ceva…

El: Ok, atunci ia cadoul de femeie/mama!

Femeia știa lecția. Da’ nu știa ce-o aștepta. Nu s-ar fi gândit în veci că va primi una bucată gentle blow drying and volume in a single stroke și cartea de bucate a Sandei Marin – ediție integrală.

No, și-a cam cerut-o și a cam primit-o. A vrut să fie tratată ca o femeie și a vrut să aibă o zi a ei. Atunci să gătească bine și să-și onduleze părul! :rofl:

Etichete: , , ,

4 răspunsuri to "Când femeia cere și bărbatu-i dă"

Ar putea sa faca sarmalute 🙂

Mi-a apărut comentariul gol? Ahahahaha… era un emoticon. Ăla care se tăvăleşte pe jos de râs în yahoo mess. Adică ăsta: =)) dar era pus sub formă de poză de pe un site extern. 😀

Super faina peria, o am si eu si o recomand.

Am si cartea de bucate, dar nu mi se pare cine stie ce, cel putin nu la valoarea care tot circula prin populatie.

Eu am primit o azalee pentru ca dimineata am intrebat, barbate, dar tu stii ce zi e azi?

Lasă un răspuns

