Eu sunt RaRo

Justin Bieber: Never Say Never

Posted on: 10 Martie 2011

„Mă leși?”, cum ar zice unii… 1.1/10 rating pe imdb. Și nu oricum, 28.857 au votat așa.

Mi-am adus aminte – azi – că-mi dăduse link bărbatul acum câteva zile. Și i l-am cerut din nou:

eu: mai dă o dată link-ul cu filmul ăla cu 1 stea pe imdb
el: http://www.imdb.com/title/tt1702443/
el: dacă-l pui pe ***** sar astea pe tine
eu: de ce?
el: pun pariu că le place bieber
eu: cine căcat e bieber?
el: hahaha
el: n-o să mă crezi, da-s mîndru că mă întrebi asta
el: un idiot de adolescent
el: a vîndut catralioane de albume
el: e mai tare ca hannah montana
eu: cântă?
el: o leșinătură, da

Uite de asta mă iubește bărbații și mă urăște femeile. Unele.

P.S. Mi-a dat să ascult. N-am rezistat.

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Justin Bieber: Never Say Never"

No, si tu! Hai ca sar eu pe tine.

Nu stii ca gusturile nu se discuta? Si apoi nu e singurul care a facut filme proaste…

Asa cum este el, JB detine 3% din traficul Twitter si are videoclipurile cu cele mai multe vizualizari de pe Youtube, 480 000 000. Da, aproape 500 de milioane. Eu zic respect pentru asta.

[…] ca RaRo sa nu se lege si de Metallica, nu de alta, daca la Justin Bieber am fost decenta, la Metallica sar […]

Justin Bieber are echivalent feminin, dar ea n-a făcut mulți bani: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0 . Ăsta e videoul cu cele mai multe degețele-n jos de pe YouTube.

L-am vazut acum ceva vreme si nu am inteles de ce are atat de multe dislike. Atat melodia cat si videoclipul mi se par ok.

Serios? Ai ascultat ce spune?

Spune ceva? 🙂
Nu ma zgarie pe urechi precum ma zgarie „Tonight I’m fucking you” a lui Enrique…

Lasă un răspuns

