Eu sunt RaRo

Tiffany

Posted on: 10 Martie 2011

Pentru că încă mă doare-n gât, continui seria cu vedetele.

Pe domnul din imagine îl cunoașteți toți, sunt sigură:

Poza e mai din tinerețe, când, cică, era mai frumos – deși eu nu mă dau în vânt nici după calitățile lui fizice, nici după prestația actoricească.

Îs curioasă, însă, câți știu că-l cheamă Richard Tiffany Gere. Da, da, am scris bine, Tiffany e (al lui) middle name.

Mă miram eu acum ceva ani de singurul prenume al unui coleg: Carmen.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

