Eu sunt RaRo

Chiloței, bikinei

Posted on: 13 Martie 2011

Nu că aș avea ceva cu diminutivele. Adică am, dacă-s folosite în exces și total pe lângă. Ce nu pot eu înțelege e cum o femeie mare – da’ mare, adică cu multe kilograme – zice că și-a cumpărat chiloței. Și nu o dată. Ori de câte ori își împrospătează stocul de lenjerie intimă, se „laudă” că și-a cumpărat chiloței.

Când aud de chiloței, mă gândesc la copii. Copii mici – pleonasm? – cu cururi mici. Hai, poate îmi pot imagina și o femeie bună de 90-60-90. Da’ chiloței la peste 70-80 kg? Nțțț!

Mai degrabă așa:

Chiar dacă pare că am exagerat, chiar dacă și femeile cu ceva kilograme peste limita admisă au dreptul să poarte chiloți frumoși…

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Chiloței, bikinei"

Eu nu folosesc deloc chilotei. Doar chilotel, la bebe. Cand ii zic, vezi, ca ti-am scos scutecul, esti doar cu chilotel, cand vine pipi, mergi la olita.

Apropo, zici 70 de kile de parca ar insemna obezitate…
Pfiu, voi astia slabi…

Am zis „peste 70-80”. 😉 Nici chiloților mei nu le zic chiloței.

dragele mele dupa super explozia de la fukushima va urma o super explozie la cernavoda.

nu-i asa ca-i sexy?

Lasă un răspuns

