Eu sunt RaRo

Mai bine o țigară decât un…

Posted on: 13 Martie 2011

Am citit de curând un studiu, care scotea la iveală faptul că sexul oral practicat în exces şi cu foarte mulţi parteneri te îmbolnăveşte de cancer la gât.

Nu eu am citit studiul în cauză, ci duduița de la Eva care scrise articolul.

N-am reușit să aflu dacă e valabil și în cazul bărbaților, ha!

Etichete: ,

10 răspunsuri to "Mai bine o țigară decât un…"

si ce vrei sa insinuezi? 😀

Păi na, îs fumătoare. =))
Nu insinuez nimic, am găsit link-ul distribuit pe facebook.

Pai n-ai auzit ca Michael Douglas din cauza asta a facut cancer la git? Sex oral cu muuuuuulte partenere (nu simultan) cu ceva ani in urma 🙂

@catrina, de parca poate cineva dovedi de la ce a facut cancer! sa fim seriosi!

@raro, evident ca ar fi valabil si in cazul barbatilor. ca in femei umbla destul de multi virusi. numai flora vaginala colcaind de bacterii. intrebarea e ce inseamna „in exces”?

Hehe, bună întrebare. Hai să comentăm la articolul de pe eva.ro și să întrebăm. :))

Studiul asta imi aduce aminte de un post de pe http://insulaindoielii.wordpress.com/ despre corelatii stupide: incalzirea globala a dus la disparitia piratilor….

Nu, nu, nu. Corelația dintre pirați și încălzirea globală a fost făcută de cel care a inventat pastafarianismul, o religie parodie creată pentru că niște oameni din SUA vroiau să predea religia la ora de biologie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster#Pirates_and_global_warming

Studiul ăsta îmi amintește de altul care are implicații convenabile pentru mulți. http://www.murdzplace.com/CNN.htm Bineînțeles, e o parodie.

:)) Are sanse mari de viral.

A fost la timpul lui.

Lasă un răspuns

