Eu sunt RaRo

Fast-food = caca

Posted on: 15 Martie 2011

3 zile am făcut abuz. Abuz la modul de o masă/zi la fast-food.

Sâmbătă am ieșit cu fii’mea la shopping. Am trecut pe lângă Mc și a vrut jucărie – deh, a mai mers la petreceri de copii și știe de existența meniului pentru copii.

Din fericire, nu îi place mâncarea, mai servește cartofi prăjiți. Eu am băgat un meniu, mi-era cam foame.

Duminică m-am întâlnit cu Denisa în gară (cea de Nord). Pe la 3 (p.m.). Fiindcă nu aveam alternative (în afară de Mc) și nu mâncasem nimic până la ora aia, ne-am dus la KFC.

Ieri am ieșit la cumpărături de mâncare în familie. Ne-am dus în Cora (Lujerului). Deși acasă aveam supă cremă de legume, vită făcută pe grătar și orez cu legume la wok, ne-a mâncat iar. Eu m-am băgat la o salată de la Burger King și o tentativă de chiftea turcească de la Spring.

Concluzia? Caca. Și la propriu, și la figurat. Mâncare din carton, gust zero și efect laxativ. Că asta mi se întâmplă mie după ce mănânc pe la Mc, KFC și restul fraților/surorilor.

Ce m-a mai frapat, mai ales sâmbătă la Mc: destui oameni la limita obezității  – sau chiar obezi de-a binelea – care mâncau singuri și cu o mare poftă chestiile alea.

Nu că m-aș pricepe într-ale dietelor sau că aș avea o viață sănătoasă și lipsită de abuzuri, dar nu mă mai miră atât de mult adolescenții grași de-a binelea, ficații varză și restul…

Etichete:

7 răspunsuri to "Fast-food = caca"

Mi-am adus aminte ultima oara cand am mancar un burger 🙂
Cand am fost in Olanda, in aeroport, adica in martie, anul trecut, fix acum un an.

Io sa nu mai aud de shaorma 😦 Doua zile si doua nopti petrecute in baie m-au lecuit definitiv!

Eu, din păcate, sunt fan junk food. Din fericire ajung rar la ele. Dar cred că dacă aş avea zilnic un drum pe lângă un fast food, zlnic aş intra în el.

ocazional imi place sa mananc un hamburger, shaorma, kebab, pleskavita, clatite xxl sau langosi. nu mi`a fost rau niciodata de la mancarea tip fast food.
e buna, dar evident, nu in exces.

Shaorma, mai ales dacă e de la turci/arabi, servesc și eu cu o oareșce plăcere. Până mă satur. Restul nu prea…
Maddy, nu mi-a fost rău, dar am avut o digestie de pe urma lor… :))
Uitasem de burgeri. Cu/de la ăia făcuți în casă – cu mâna mea – n-am nimic.

Mi s-a intamplat si nu o data sa am probleme serioase cu fierea dupa ce am gustat din astea.Nu am cautat sa ma tot intreb de ce,dar le-am ocolit cu incapatanare dupa.

eu maninc rar, dar cu pofta!

Lasă un răspuns

