Eu sunt RaRo

Mere, pere sau bretele

Posted on: 15 Martie 2011

Am găsit pe un site un tricou care mi-a luat ochii. M-a distrat mesajul și poziționarea merelor – fix pe țâțe, credeam eu.

L-am comandat imediat și azi l-am primit. Dezamăgire mare însă:

  • nu e S, ci M;
  • nu e rotund la gât, ci cu decolteu în V;
  • imprimeul e cauciucat (parcă imprimare la cald îi zice), nu serigrafie ori print direct pe material;
  • merele sunt extrem de jos, ca și cum toate femeile au țâțele-bretele (a se citi lăsate).

Ținând cont de ultima nemulțumire, cei de la Smart Gifts ar putea să scoată direct tricouri cu „Ana are bretele”. Dacă tot n-au înțeles unde sunt poziționate țâțele-măr…

Așadar: Ana are mere, Gina are pere și eu am primit tricou pentru bretele. Urât!

4 răspunsuri to "Mere, pere sau bretele"

Na, îmi pare rău că nu a fost să fie! 😦

Mai grav e că nu mai pot pune în aplicare planul ăla nebun. 😀

Doar mere? Pepeni nu?

Ba da, uitasem de pepeni. =)) Chiar am văzut unii ieri.

Lasă un răspuns

