Eu sunt RaRo

Din postul paștelui

Posted on: 16 Martie 2011

Trecând de la curve la cele bisericești, am și eu o nedumerire: de ce credincioșii ortodocși vor să fie mai  buni doar în timpul posturilor? Unde post = interdicție de a mânca unele alimente (de origine animală) prescrisă credincioșilor de către biserică în anumite zile sau în anumite perioade ale anului.

Nu mai zic nimic că suntem în postul paștelui și nu vreau să fiu răutăcioasă.

Adică în rest e permis? Da’ acu’, că tot e post, ne abținem? Poate-poate „doamne-doamne-doamne” ne iartă pentru ce facem în restul timpului?

Ipocriți, pe bune!

Etichete: , ,

3 răspunsuri to "Din postul paștelui"

:)) M-ai uns la inima.
Dar ti-am mai zis eu tie, da si sursa sa ne distram si noi!

Sursa e irelevantă pentru că nu e o discuție adevărată despre posturi și biserici. Îs doar chestii răzlețe și repetitive. 😛
A, aia cu “doamne-doamne-doamne” e de la fii’mea. Care a învățat de la bonă de „existența” lui “doamne-doamne-doamne”.

Una din explicatiile pentru acest fomen ce mi-a ajuns la urechi pe vremea cand mergeam la tara este ca in timpul postului e bine sa incerci,daca nu sa fi smerit pentru ca pedeapsa e mai mare si pacatul si mai si. :))

Lasă un răspuns

