Eu sunt RaRo

Dacă e ziua mea, a mea să fie

Posted on: 17 Martie 2011

Să zicem că e ziua mea. Și vreau să primesc cadouri. Vreau să mi se ureze una-alta.

Despre cadouri:

  • nu vreau chestii gospodărești – nu e ziua mamei, ziua gospodinei etc;
  • nu vreau chestii utile întregii familii – e ziua mea, repet.

Despre urări:

  • nu vreau de-alde „să-ți trăiască familia”, „să te iubească bărbatul”;
  • nu-mi spune „La mulți ani mămico!” ori „La mulți ani, soție!” – hai, asta cu soție (poate) merge spusă la mișto de către soț.

Nu mi s-a întâmplat mie. Da’ nu înțeleg de ce se fac confuziile astea. E ziua unei femei? Păi ziua ei să fie! Spune-i simplu „La mulți ani!”, eventual ia-i o chestie muierească și va fi mai fericită decât dacă va primi o lenjerie de pat, o oală pentru ciorbă ori i se va spune „La mulți ani, mămico! Să ai parte de o fetiță și un soț sănătoși și să fii iubită!”. Parol!

Etichete: , ,

1 Response to "Dacă e ziua mea, a mea să fie"

mmm…o singura chestie…mamei o sa-i spun mama tot timpul, nu pot sa ma duc sa-i spun pe nume chiar daca e ziua ei 😀 nu iese natural si s-ar putea sa se supere rau pe mine:D

Lasă un răspuns

