Eu sunt RaRo

Nici iarba nu crește dimineața…

Posted on: 17 Martie 2011

Îmi place să dorm și să nu mă trezesc cu noaptea-n cap. Când o fac, ceva nu merge bine.
Azi, de exemplu, m-am trezit pe la 9 fără ceva. Vioaie toată, am reușit să dau cafeaua-n foc.

Când am ieșit din casă – aveam ceva treburi – am alunecat pe pardoseala proaspăt spălată din holul blocului.
La o trecere de pietoni, era să mă doboare o mașină – deși traversam regulamentar, pe cuvânt.
Apoi mai c-am călcat pe-un șobolan mort care trona în mijlocul trotuarului.
Și ziua abia a început. Oare ce urmează? Mi-e și frică să mă apuc de gătit…
Toți or fi așa amețiți ca mine?!

Etichete:

8 răspunsuri to "Nici iarba nu crește dimineața…"

Mie imi suna mai mult a placebo. Asta ca sa ma dau cult si nu o bag p-aia cu autosugestia. 😀
Si sa stii ca iarba nu creste toata ziua, nu numai doar dimineata. Creste noaptea pentru ca ziua e ocupata cu fotosinteza si cu inmagazinarea energiei.

Deci te rog! Cu cât înaintezi în vârstă, ai nevoie de odihnă. Nu mai poți pierde nopțile, simți tot. 😛 Și cum eu mă culc numai pe la 2-3…

Eu m-am trezit la 7. Punct:).

Azi la 6 fara un sfert. Daca o tin asa nu ma mai culc deloc.

Sa vezi cum imi merge mie de vreo doua zile…Parca plutesc…Abia reusesc sa imi fac treburile casnice,zici ca sunt pe alta lume.
Am zis sa dau o fuga pe aci,poate ma scoti din starea asta,si tu ce faci???:) Mda,bine…

Alina, ești o eroină în ochii mei.
Carmen, sorry! :))
Azi m-am trezit la 10. Ce bine e!

Nu a fost din proprie vointa.
Fi-mea a decis ca trebuie sa doarma ultima ora cu noi 🙂 Si a urlat pana am mutat-o cu noi in pat. Ea a dormit in continuare, eu nu.

La 10?? 😀
Ce fain de tine… Al meu copchil imi da desteptarea pe la 7,maxim 7:30… Da asa imi trebuie,daca i-am facut program cu somn de la ora 21… 😀

Lasă un răspuns

