Eu sunt RaRo

E gelos, deci mă iubește

Posted on: 18 Martie 2011

Vorbeam zilele trecute cu Victor despre gelozie. Evident – nici nu se putea altfel, s-a ajuns la „celebre” clișee. Nu chiar așa:

sunt destul de geloasă în aparențe însă nu aș reacționa niciodată față de el dar acum de când i am dăruit o prințesă știu că nici o fată femeie nu mi l va lua…mă prețuiește prea mult și chiar dacă ar călca strâmb i aș ierta o însă numai după ce îmi va spune ce avea aia și eu nu? ce îi făcea ea și eu nu?

Că duduia care a zis/scris cele de mai sus e puțin sărită, zic eu. Aberează frumos: n-o va înșela bărbatul pentru că i-a oferit un copil; dacă – totuși – o va face, ea vrea să știe ce a găsit la cealaltă.

Dar e greu să spui de ce e gelos ori nu un om fără s-o dai în patetisme. Că teorie știm toți:

  • e gelos pentru că mă iubește/sunt geloasă pentru că îl iubesc;
  • fără dragoste nu există gelozie;
  • nu e gelos, nu-i pasă de tine.

Ori:

  • gelozia e boală;
  • nu e gelos pentru că are încredere în mine;
  • gelozia e pentru copii proști.

Evident, răspunsul/răspunsurile e/sunt în funcție de încrederea fiecăruia. Dar toate sunt clișee. E greu să dai un răspuns normal la întrebarea „De ce ești/nu ești gelos?”.

Pe mine să nu mă întrebați de ce, da?

6 răspunsuri to "E gelos, deci mă iubește"

Da’ unde gasesti tu toate gastele astea? De fapt era retorica intrebarea 🙂 Internetul asta e mare, prea mare cateodata!

PS: Nu e in intentia mea sa jignesc gastele, dar asa se zice, cum si unii sunt magari, desi magarul nu are nici o vina

Gâștele astea sunt o sursă continuă, din păcate… 😀

Hai nu,serios?Dupa ce ii tragi un copil,te culci pe o ureche?:D 😀
Ridicol…:D 😀

Mel Gibson are 7 copii cu prima nevasta si asta nu l-am impiedicat sa o lase pentru o tinerica cu picioare lungi…

Si cliseul care a fost? Cand am zis ca ai incredere in el?
Eu cred ca gelozia provine din simtul posesiei. Si de-aici poti filozofa muuuuuult si bine. Na, tot „patetic” ti se pare?

Păi… Orice ai zice, tot în niște clișee te încadrezi. Mi se pare că sună aiurea, de asta am și cerut să nu fiu întrebată. 😀
Plus că: nu am zis cine a fost cu clișeele – eu ori tu. Dar e inevitabil.

Lasă un răspuns

