Eu sunt RaRo

„Lui M. îi plac ZARA și alte 2 pagini”

Posted on: 18 Martie 2011

Când a „venit” Zara în România, a fost isterie în București. Peste tot – oameni cu pungi de la Zara. Măi, să fie! Am intrat rapid și eu într-un magazin să văd ce se vinde, pâine caldă cumva?

Mda, doar țoale. Unele mai frumoase, altele mai urâte, unele pe gustul meu, altele… Și destul de scumpe.
Mi-am cumpărat diverse de la ei – de-a lungul timpului. Am trecut peste mirarea că vedeam pe raft haine, cică noi, cu mici defecte.
M-am lecuit și am renunțat să mai intru după ce:

  • 2 perechi de încălțări luate pentru copil s-au rupt urât după prima (a doua) purtare – în condițiile în care altele au rezistat mult și bine, inclusiv la copiii care le-au moștenit;
  • am ajuns acasă cu un tricou deja găurit – nu văzusem asta când l-am plătit;
  • vreo 2 pulovere s-au scămoșat de la prima spălare/utilizare;
  • toate tricourile – fără excepție – cumpărate de la ei s-au lungit, lărgit și deformat (ca să nu mai zic de cusături).

Așadar, fără Zara de vreo 2 ani – o mică excepție pentru niște cizme pentru copii care, culmea, încă-s ok. Mi-am amintit de Zara ieri când, răsfoind facebook-u’, am văzut „Lui M. îi plac ZARA și alte 2 pagini”. M. fiind bărbat.

Offf, ce ți-e cu brand-urile astea!

3 răspunsuri to "„Lui M. îi plac ZARA și alte 2 pagini”"

[…] se plangea ca hainele de la zara nu sunt de calitate, sau mai bine zis nu rezista (da, azi bagam link-uri de la altii ca nu avem alta inspiratie mai […]

De ce te miri ca e barbat? Zara face si toale pentru barbati, dar nu cred ca e nevoie sa-ti zic asta.
Pe de alta parte, nu ma pot pronunta asupra calitatii. Eu am avut o singura pereche de blugi de la Zara si am fost destul de multumit. Modelul imi placea, dar dupa doi ani de purtat destul de intens s-au tocit si au inceput sa se scamoseze. Insa motivul pentru care am renuntat la ei a fost ca am pus burta si nu-mi mai veneau =))
Pe de alta parte zic eu ca doi ani e o perioada rezonabila. Stiu ca nu se compara ca ce faceau Gas sau Little Big candva (nu stiu daca mai fac si acum ca in ultimul timp nu mi-am mai cumparata nimic de la ei) dar Zara nu e Gas.

In uk e super fain brandul si calitativ. Iarasi descopar ca ro e groapa de deversat a rebuturilor unor firme care in alta parta si-ar manca logo-ul dc sa faca asa ceva. Pacat

Lasă un răspuns

