Eu sunt RaRo

De-ale păcătoasei

Posted on: 19 Martie 2011

Cred că v-ați dat deja seama că biserica mă lasă rece. Drept urmare, nu primesc nici un popă în casa mea. În mod normal, mă prefac că nu aud când sună la ușă omul care anunță sosirea celui „sfânt”.

Dacă se insistă și e bărbatul acasă, iese el la ușă și le spune sec NU.

Aseară au venit iar. Poate știe cineva de ce, ce sărbătoare/eveniment fuse de a binevoit dl. popă să-și viziteze credincioșii. Evident, nu le-am răspuns. Și au insistat. Și tot nu le-am răspuns. Bine, era cât pe ce să iasă la ușă – în chiloți – un soț furios.

Chiar nu înțeleg, ținând cont că vin aceeași oameni mereu: dacă nu-i primești o dată, nu-i primești a 2-a oară, le spui că nu vrei, de ce insistă? Speră că cel de sus ne va face să ne răzgândim peste noapte?!

5 răspunsuri to "De-ale păcătoasei"

spune-le ca esti din alta religie si te lasa imediat:) n-au ce comenta la faza asta (nu cred ca merge sa le spui ca nu crezi in dumnezeu)

De martorii lui Iehova scapi mai ușor decât de preoții ortodoxi. Una la mână că ăia din urmă vin pentru bani și au mai multă motivație.

O să le zic că-s Martorii lui Iehova. =))
Da’ tot nu m-ați lămurit – dacă știți – ce sărbătoare a fost…

Păi acuma mai nou vine și la începutul postului.

Asta cu venitul acasa mi se pare asa mare aberatie.
Cred ca s-ar cruci astia pe aici daca le-as zice asa ceva…

Lasă un răspuns

