Eu sunt RaRo

La cumpărături

Posted on: 20 Martie 2011

Se spune/presupune că femeia face lista și bărbatul cumpără. Și se cam întâmpla așa. Pentru că – nu? – femeia știe ce vrea să gătească și bărbatul are mușchii necesari pentru a căra sacoșele grele. Chiar dacă până și de la mașină.

M-aș putea revolta din cauza șablonului respectiv și aș putea comenta cum că nu e doar datoria femeii să gătească ori să presteze treburile casnice (spălat, călcat, dat cu aspiratorul etc). Dar nu o voi face, azi n-am chef să militez pentru drepturile femeilor. Plus că altceva vreau să vă povestesc.

Din lene și comoditate – ori din cauză că ajunge acasă după mine – el face cumpărăturile. Nu mereu, dar de cele mai multe ori. Mă sună și mă întreabă sau îmi cere direct listă.

Ei, „problema” apare când eu îi fac o listă cu nimicuri – ouă, pâine, lapte, iaurt, ceva fructe – și el vine acasă cu 2 sacoșe mari și burdușite. O să vă gândiți că e omu’ prevăzător și grijuliu. Dar nu, e doar cheltuitor.

Păi, dacă eu cer 3 surcele, cum poate cheltui pe ele plus alte nimicuri cca. 450 lei? Nimicuri de care nu avem nevoie? Care  sunt absolut inutile? Se poate. Și (încă) frecvent.

Soluția ar fi să-l trec la coada cratiței și să fac eu pe bărbatul?

P.S. Glumesc, nu sunt singura care se ocupă de treburile casnice.

7 răspunsuri to "La cumpărături"

Nu-mi zice de carat cumparaturi… inca nu mi-au trecut nervii sau durerile de maini.
Pe mine ma distreaza la el meu ca daca nu-i dai alb pe negru ce sa ia vine cu cine stie ce.
De ex, ii zic, ia si tu niste piept de curcan (singur, o singura bucata, se intelege). Si el vine cu un piept de curcan… dar de 1.7kg.
L-am intrebat, dar nu ti-ai dat seama ca e prea mare, el, pai daca asa mi-ai zis, o bucata piept curcan… am luat o bucata piept curcan.

Problema mea nu e căratul în sine, cară mașina. Nu înțeleg cum de e atât de greu să cumperi doar ce e pe listă. Adică înțeleg că îl duce capul să aleagă și singur. Dar nu toate porcărelele… :))

as dori niste exemple de porcarele inutile cumparate de sot :)).cat de inutile pot fi?

Păi:
– rom alb;
– multe feluri de bere;
– multe dulciuri;
– pastă de măsline;
– măsline necomestibile la borcan;
– pâinici multe și de diverse forme/mărimi.
Și mai sunt, am uitat deja de ele. 😛

Tapenade e buna. yummmii!

ha, uite aici se cunoaste la ce e buna sorgintea germanica 😀 B-ul meu e de un pragmatism extrem: scrie pe lista? ia exact ce e acolo (maxim doua portii). nu scrie, nu ia.

eu in schimb iau ce e pe lista plus ceva de rontait, ca nu se stie 😀

Ah,o fii ceva in ADN-ul lor,ca pe bune ca si al meu cumpara in prostie,parca am fii familie de 10 persoane… 😀
Sunt prevazatori,sa nu moara,daca vine foametea?Sa fie aprovizionati… 😛 😀

Lasă un răspuns

