Eu sunt RaRo

Oaaaaa!!!

Posted on: 21 Martie 2011

Când credeam că le-am văzut pe toate pe facebook:

Încă nu-mi dau seama dacă-s eu prea constipată și nu înțeleg… Ori prea bătrână…

Dar totuși. Chiar și nașterea s-o împărțim cu toată lumea?! Offf, insensibilă femeie sunt! Că nu mi se pare o priveliște plăcută ochiului un copil abia scos din pântece, plin de sânge și fecale, un copil cu pielea zbârcită și o mamă „desfăcută”.

Etichete: ,

13 răspunsuri to "Oaaaaa!!!"

Au împărtășit ei pe facebook și nunta și multe altele, nașterea lipsea :)) Acum ne-am liniștit, există și asta în arhiva facebook-ului. Săracii, atât pot, atât fac…Este trist să vezi cât de limitați (în mentalitate) sunt unii dintre semenii noștri. Zi frumoasă 🙂

Asta e un exemplu clar de ” Asa nu ! „. 🙂

@roxana calinescu, crezi ca mai poate fi frumoasa? :((

@raro, e bine totusi ca fotograful nu e asa de profesionist, ca puteam sa vedem detalii pe care chiar nu le-am fi dorit.

1-daca scotocim mai bine poate gasim si vreun personaj intins pe-o masa cu o lumanare la piept(horror)
2-ce nu pricep eu este cum pot unele mamici sa puna poze cu bebei chiar din prima zi de viata atunci cand ei sunt inca schimonositi,rosii,fara forme si oarecum urati. cand dau peste vreo poza de genul asta inchid tot ca mi se face putin frica.

Greu.Sa ma uit daramite sa mai si zic ceva.
Bine ca se poate orice,cand o sa ne plictisim o sa inventam nimicul.

Alina, cum adică dacă e pe bune? E poza pusă de una care a născut de curând. Sunt și multe poze cu copilul zbârcit și urat – cum spune Gylda. 😛
No, ca s-o zic frumos: unii oameni nu-s pudici de nici o culoare. :))

Nu stiu, ma gandeam ca e poza de la vreo clinica sau ca tipa e asistenta sau doctorita. Inca nu pot sa concep ca cineva ar posta asa ceva pe facebook.

[…] pare viata sau mai bine zis RaRo imi ofera surprize. Ea/Raro a gasit pe Facebook o tipa care a postat poze din momentul […]

RaRo, eu aştept de la tine să ne oferi acum şi un set complet de fotografii de la „înmormântarea lu’ bunica” cu toate etapele (spălat, îmbălsămat, priveghi, slujbă, popa scărpinându-se-n cur, înmormântat, plus felicitările, masa şi dansul de după). Cred că ar fi tare interesant, nu?

Poate pentru tine. =))
Le vrei tot de pe facebook?!

Victor, asta e pentru tine:

Lasă un răspuns

