Eu sunt RaRo

(Foarte) Prioritar

Posted on: 23 Martie 2011

Există priorități! Nu?

Bine, priorități zilnice sau de moment. Ori priorități în viață – după care, se presupune, ne ghidăm.

Dacă e să mă gândesc, nu știu care-mi sunt prioritățile în viață. Lăsând la o parte ce-ar răspunde mulți despre copil, mama, familia… Ori na, carieră.

Una e că-mi fac mici planuri de bătaie și încerc – cât de cât – să mă țin de ele, alta e să zic că – chiar – am priorități. Deși sunt sigură că am.

Iar azi chiar am avut. Asta dacă vă interesează și v-a fost dor de mine.

Etichete:

Lasă un răspuns

