Eu sunt RaRo

Mic, da’ cât timp mic?

Posted on: 23 Martie 2011

Ultima persoană ce aștepta cuminte la coada de la poștă (Poșta Română, evident) era cu spatele când am intrat.

Scurtă descriere:

  • mai puțini centimetri înălțime decât mine;
  • mai mulți centimetri lățime – muuult mai mulți – decât mine;
  • părul negru și lunguț, tuns în scări;
  • blugi la modă: talia joasă, fundul pe la genunchi, fundul la vedere, șuncile asemenea – că și geaca era scurtă.

Mi-am zis în gând „încă una care nu se uită prea des în oglindă”. Dar na, nu era treaba mea. Până mi-a arătat fața: era BĂRBAT. Daaa!

Nici asta nu e relevant, fiecare cum poate și știe. Relevant e numele pe care l-am aflat când i-a venit rândul și funcționara l-a întrebat mirată:

Așa vă cheamă în buletin?!!! Așa?!!! Mic Dănuț?!!!

Evident, răspunsul timid și fâstâcit, dar ferm, a fost DA.

Cretini părinți! O fi fost el – la vremea lui – un băiețel mic și drăguț și-i venea bine – mă îndoiesc! – numele de Dănuț. Da’ acum e maaare. Nu era de-ajuns numele de familie?

Etichete: , ,

3 răspunsuri to "Mic, da’ cât timp mic?"

Pe tata il cheama Nicușor si pe mama Steluța. :))
Bine ca nu le-a trecut prin cap sa-mi zica Victoraș. Oricum, in cazul personajului tau, karma are un ciudat mod de a se razbuna. =))

Am găsit pe facebook – unde în altă parte? =)) – 2 cu numele ăsta. Pe unu’ îl cheamă și Vasile…

Mda… știu și eu mulți de Ionuți… chiar și un Cristinel și o Adeluța care sunt acuma profesori respectabili… când sunt mici, sună bine… dar domnul director Dănuț sau domnul consilier Ionuț… țțțțțț…

Lasă un răspuns

