Eu sunt RaRo

1:2=0,5

Posted on: 24 Martie 2011

Din seria „drumurile noastre culinare s-au cam despărțit”: bărbatul meu e la dietă de luni.

Vestea bună e că – chiar – se ține de ea.

Vestea și mai bună e că a slăbit 1 kg în 2 zile. Fără mare efort, doar renunțând la pâine, dulciuri și cartofii mei cu unt și rozmarin copți în cuptor.

Vestea rea e că uneori se uită cu jind în farfuria mea.

Vestea și mai rea e că, dacă el reușește să slăbească 15 kg – atât și-a propus, va trebui să slăbesc și eu 2-3-4 kg. Vorba aia, să păstrăm proporțiile în familie.

Dacă vreți să știți ce-a mâncat zilele astea:

  • carne slabă de vită făcută pe grătar;
  • pește la grătar – păstrăv, mai exact;
  • scoici;
  • salate – doar salata verde, ridichi, ceapa verde, castraveti cu ulei de măsline și lămâie;
  • ciocolata neagră cu 85% cacao.

A, și câte-un bol de ciorbă fără pâine. Plus 2 felii de pâine neagră cu tărâță – și prăjită – în cele aproape 3 zile.

Are voință, nu?

5 răspunsuri to "1:2=0,5"

dietele mi se pare o chestie extraordinara de autocontrol. nu ca as avea probleme de greutate, dar incerc sa ma las de micile snack-uri de seara si nu pot. i’m weak. dar daca sotul tau reuseste sa dea jos alea 15, respect!

Dacă reușește – nu 15, măcar 10 – mă apuc și eu. 😛

Barbatii slabesc mai usor decat femeile :((.
Daca are vointa o sa le dea. La inceput da mai repede jos, apoi se obisnuieste corpul si sa mai incet.
Bafta, sa reuseasca.

[…] ca sotul lui RaRo s-a apucat de slabit mi-am adus aminte ca nu v-am mai zis nimic de cura […]

[…] de ceva ani un amărât de cântar. Cum al meu bărbat e încă oarecum la cură, a vrut cântar nou. Și a cumpărat. Unul nou, frumos, electronic, din sticlă etc… Ei, […]

Lasă un răspuns

