Eu sunt RaRo

Din lumea celor care vor să se angajeze

Posted on: 24 Martie 2011

Răsfoind niște CV-uri:

1. Care este cea mai mare realizare profesională de până acum?

Admiterea la o școală de design din SUA.

2. Care este cel mai mare eșec profesional de până acum?

Lipsa de bani pentru a merge la acea scoala de design din SUA.

No, ce să mai zici? El întreabă, el răspunde. El se laudă, el își plânge de milă.

Le mulțumesc celor ce au inventat idioțeniile de mini-interviuri care se atașează CV-urilor. Îmi mai descrețesc și eu fruntea.

Etichete: ,

1 Response to "Din lumea celor care vor să se angajeze"

drept sa zic urasc din inima intrebarile alea. ce poate sa raspunda un om simplu (ca mine) la intrebarile astea? am avut probleme la completarea cv-ului pe un site cu locuri de munca…experienta pauza, realizari/esecuri – nimic relevant. m-am trezit cu cv-ul completat sub minimul necesar. si-atunci ce faci? inventezi raspunsuri de genul asta

Lasă un răspuns

