Eu sunt RaRo

La RoBlogFest

Posted on: 25 Martie 2011

Astă seară petrec. Dacă vă întrebați unde, aflați că m-a invitat Denisa la petrecerea RoBlogFest din Silver Church. Și, evident, voi onora invitația.

Nu știu dacă voi avea multe de povestit după, mai ales detalii despre ce se va întâmpla acolo, pentru că nu cunosc floarea bloggerimii. Dar mă voi strădui. Mai ales dacă nu-mi va lua mințile vreun cocktail arătos și gustos.

Sper să iau și aparatul foto. Sau, mai bine-zis, să-l folosesc.

Drept urmare, acum mă duc să mă fac frumoasă – am programare la coafor, nu că n-aș fi deja.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

