Eu sunt RaRo

Cei mai mulți dintre cei mulți

Posted on: 28 Martie 2011

Încă despre (după) RoBlogFest:

După terminarea petrecerii, a năvălit în club puhoiul. Pentru că – așa cum vă povesteam – am ajuns să stăm pe scaunele de la toaletă, am reușit să „admir” floarea tineretului bucureștean ieșit la un cocktail vineri seara.

Sper că a reușit Denisa să filmeze ceva, pentru că nu am văzut în viața mea atâția bărbați urâți la un loc. Pe lângă atâtea fete/femei pe măsura lor.

Ținând cont că eram perfect trează – adică nu beată – și lucidă, sunt sigură că vederea nu m-a înșelat. Nici percepțiile nu mi-au fost afectate în vreun fel, deci judecata mea – se presupune că – e obiectivă.

Ce m-a frapat:

  • bărbații grași cu cămăși pocnind peste burta pleznind de atâta „sănătate”;
  • bărbații cu blugi de fete – skinny jeans;
  • bărbații cu freze/coafuri ciudate și evident studiate – da’ tot hidoase;
  • fetele grase cu fuste scurte;
  • fetele în ținută de nuntă.

Și ar mai fi – păcat că nu am folosit aparatul foto.

Oricum, „invitați” în ton cu candelabrele și canapelele kitsch-ioase din Silver Church. Mai are sens să mă întreb care-i targetul?

6 răspunsuri to "Cei mai mulți dintre cei mulți"

esti „invidioasa” pe tineretul bucurestean ntz ntz.
eu oricum nu sunt mandru ca locuiesc aici.

Sunt foarte invidioasă că m-am pierdut în mulțime și nu am fost remarcată. :))

Exista grase in ro? Unde unde sa vad si eu :d

Pai zau Ra nu rade ca dc te duci prin magazine nu au astia haine mai mari de marimea 12 :)) vb la mama pt elefanti in uk la tine mama ca aici e criza

Eu zisesem și de bărbați… Și de femei… Și de grași… Și de slabi…

Lasă un răspuns

