Eu sunt RaRo

Îl vreau!

Posted on: 28 Martie 2011

Azi îl comand și am simțit nevoia să mă laud:


Se poate comanda de aici.

Etichete:

5 răspunsuri to "Îl vreau!"

Imi place cel galben mai mult 🙂

Îmi place mult și cel galben, dar rămân fidelă kaki-ului, culoarea mea de suflet. 🙂
Oricum, sunt faine tare, pe cel kaki l-am văzut sâmbătă pe mâna unei prietene.

Da’ unde-s numerele? Tata și sora au ceasuri și fără unități. Eu nu vă înțeleg. Prefer să fac un ceas solar în noroi, că e mai exact.

Să știi că e greu la început da’ te obișnuiești. 😉 A, ăsta e ok, o să caut o poza cu alt ceas de-al meu. Are cadranul negru, fără cifre, fără liniuțe…

Lasă un răspuns

