Eu sunt RaRo

Spune-mi ce-ai în frigider ca să-ți spun cine ești

Posted on: 29 Martie 2011

Glumesc, desigur. Chiar nu știu dacă îți poți da seama despre cum e un om doar deschizându-i frigiderul. Deși, dacă stau bine să mă gândesc, e posibil să te prinzi că-i vegetarian, ori că-i place băuturica…

Noi avem frigiderul mai mereu plin. Cu mâncare și băutură. Și nu doar acum, de când e și copilul în schemă. Nici pentru că aș fi „făcut foame” vreodată și aș avea sechele.

Concluzia care s-ar putea trage e că ne place mâncarea, ne place să mâncăm, fără a avea pretenția de a fi gurmanzi – sună cam pretențios „gurmand”.

Ei, de curând, ne-a invitat un prieten la masă – a gătit el. Deschizându-i frigiderul să mă servesc cu un rom, m-am mirat de goliciunea lui. În afară de 3-4 sticle cu vin, romul în cauză, niște suc, 2-3 oua și o cutie cu smântână, altceva nu am văzut. Nimic de mâncare.

  • Da, e tânăr.
  • Da, e celibatar și locuiește singur.
  • Da, e mai mult prin alte locuri decât acasă.
  • Da, avea o oală cu ciorbă pe aragaz și peștele în cuptor – că gătise pentru noi.

Dar era o situație specială. Pentru că, în mod normal, nu are așa multă mâncare în casă.

Dacă ești tânăr, fără „obligații” și îți permiți să servești masa la restaurant – măcar din când în când, se acceptă/înțelege goliciunea frigiderului? Sau ce-ți spune asta despre omul în cauză? Ce gândești când vezi frigiderul cuiva? Gândești ceva?

9 răspunsuri to "Spune-mi ce-ai în frigider ca să-ți spun cine ești"

Eu nu prea am umblat prin frigider la oameni. 😆
Numai în familie, pe la mama, pe la bunica…
Așa că nu prea am ce să gândesc.

Dar probabil poți să îți dai seama de multe de alimentație. Gen dacă are gorgonzola, somon fume și chestii de genul, știi că e un rafinat cu stare.

Și la mine e aproape gol ades, nu pentru că nu aș găti, ci pentru că eu am un pitic pe creier și nu gătesc decât ce mâncăm la o masă și nu țin majoritatea ingredientelor în frigider mai mult de 3 zile. Adică eu cumpăr puțin și des.
În schimb e cămara plină de cartofi și ceapă, iar congelatorul de carne de toate felurile. 😀

Am avut citiva ani in care vara eram singura acasa, copiii la tara, jumatatea mea venea simbata la prinz, pleca lunea dimineata. De luni pina simbata, in frigiderul meu gaseai doar apa minerala 🙂 Mincam la servici la prinz, iar seara nu-mi venea sa maninc nimic fiind singura acasa. Gateam simbata mult-mult, lunea puneam tot in caserole si ii dadeam la el. Asa ca inteleg perfect situatia 🙂

@Diana: Și noi cumpărăm mâncare des, plus că aruncăm multă mâncare. Dar se pare că mâncăm mai mult decât alții. :))
@Catrina: Doar o masă pe zi?!

Eu nu prea pot minca daca sint singura 😦

La noi este mediu, incerc sa ma limitez la ce mancam strict zilele alea.
Dar in general am mereu legume in frigider pentru mancarea lui bebe: dovlecei, ardei, ridichii de toate felurile, sfecla, praz, etc.
Congelatorul e doar pentru inghetata, limoncello si o punga de mazare congelata de avarie.

La noi e mediu spre gol. Nu lipseşte laptele, iaurturi şi actimel, o cutie în care păstrez brânză de oaie de la ţară, muştar, vin, pastă de tomate nişte ouă de la ţară. Şi o oală de ciorbă/supă/tocăniţă sau ce-o fi pentru 2 zile. Nu mai fac stocuri de mezeluri sau alte prostii de când am descoperit că le arunc la jumate că m-am plictisit de ele. Nu bem sucuri.
Congelatorul e altă poveste (am bunici la ţară): pui şi vită cât cuprinde. Nu mâncăm porc decât foarte rar.

Am si eu o nedumerire 🙂
De ce tineti vinul in frigider? Pentru ca rece se bea doar cel alb, cel rosu se bea la temperatura camerei. Si apoi il racesti repede 10 minute inainte sa il bei ca nu trebuie sa fie bocna.

Păi de fapt nu-l ţin ca să-l beau rece. E vin pentru friptură. Că de băut … rar bem. Soţul, deloc că-i e rău de la alcool 😀 şi rar spală greaţa mai degrabă cu whisky decât cu vin.
Şi de fapt …. naiba ştie de ce în frigider. Să pară mai plin? 😀 Nici nu mi-am pus problema.

am o intrebare vinul de casa e bun sa fie pus la mancaruri? ca a luat sotul de paste si nu sa atins de el nici un pic

Lasă un răspuns

