Eu sunt RaRo

Ea, Mutu, același trening roz și o mână bonus

Posted on: 30 Martie 2011

Facebook-u’ ăsta nu mă lasă, pe cuvânt. Deși nu o am pe d-na în cauză în lista de „prieteni”, profilul ei este public.

Sportivii ei preferați sunt:

Ați remarcat că e Backam, da?

Da’ tot pe Mutu îl iubește mai mult – deh, patriotismul ăsta:

Și comentariile:

Drept urmare, merg și la petreceri împreună, mâna alunecă:

Prietenele o invidiază:

12 răspunsuri to "Ea, Mutu, același trening roz și o mână bonus"

😀 😀 😀 No comm…

Vedeata de ea ce ii mai place :))))) oare unii oameni chiar nu au auzit de penibil?

Evident nu. Altfel nu s-ar chinui atât să prelucreze niște poze și să le afișeze cu mândrie pe facebook, într-un profil (foarte) public.

Macar naiba daca alegea si ea un personaj mai de doamne ajuta. Backam ala de care pomeneste era mai potrivit macar chiar dc risca un pantof din ala cu 15 cm toc in gura de la victoria :)))

„ce treabă are soţul?” 😆
de ce ar avea soţul vreo problemă cu faptul că soţia este îndrăgostit-obsedată de o celebritate,idolatrizându-l în public?
Sau-nu te-ai uitat mai bine,poate şi soţul are poze de astea foarte reale cu vreo vedetă,eventual la o bere cu mutu?

a,şi e de observat singurul emoticon folosit (ştiut) de mutu’s biggest fan:):):)

Te rog să detaliezi, nu toți îs „mutu’s biggest fan”. 😀

mă refeream la smile-ul folosit excesiv :))

Asta imi da idei! Ia sa caut eu o poza cu Stephen Hawkin… Acum ma sui la el in poala, in scaunul cu rotile 😀

Hawking 🙂 Scuze, prea putin somn.

Aștept cu interes să te „vânez” pe facebook. =))

Băi ce vă mai place să râdeți de alții… 🙂 Mie nu mi se pare penibil. Că pozele sunt trucate foarte rău e altă treabă, dar nu cred că pretinde a fi expertă în Photoshop ca să merite criticată pentru atitudine.

„Sufletul“ meu e pe jumătate „hipster“ deci probabil atitudinea mea e un mecanism defensiv… meh…

Lasă un răspuns

