Eu sunt RaRo

Încerc să înțeleg

Posted on: 30 Martie 2011

Uitându-mă pe aceleași statistici sărace oferite de WordPress, am remarcat următoarele:

  1. Am destul de multe vizualizări, chiar au crescut de la ultima numărare.
  2. Puțini vizitatori ajung de pe Google.
  3. Ceva mai mulți ajung de prin blogroll-urile celor care m-au adăugat sau dând click pe link-ul către mine apărut prin diverse articole – la fel, nu multe.
  4. Am doar 5 abonați.
  5. Am doar vreo 15 abonați la comentariile unor articole.

Dragii mei, chiar sunt curioasă: cum ajungeți la mine zilnic? Chiar îs prea multe vizite și nu știu de unde. Nu că m-aș plânge.

P.S. Cică vizitele/vizualizările mele nu sunt contorizate.

Etichete: ,

11 răspunsuri to "Încerc să înțeleg"

Eu sunt printre abonați. 😆 Vin de pe mail.

Eu sunt abonata la RSS, la articole si comentarii.
E posibil ca statisticile de la wordpress sa nu fie chiar corecte, un google analytics ar fi mai eficient.
Cred ca poti sa il pui cu pluginul ala care iti permite sa inserezi orice text.

Eu am pagina ta pe tel si dau refresh 🙂

Pe Diana am zărit-o în lista de abonați, pe voi nu. 😛
Alina, o să văd ce fac. Poate mă hotărăsc să trec pe domeniu .ro. Și-așa mi-am prins destul urechile in wordpress…

Păi wordpress-ul nu îți arată decât abonații prin wordpress, pe mail, nu din feedere. 😛

eu pe cei pe care ii citesc ii am in blogroll. mai sunt 2-3 care nu sunt in blogroll, pentru ca nu ii citesc la fel de des. asa ca fac click pe linkul din blogroll si pa-paaam, ajung la tine 😀

mi se par ca abonarile cer prea mult efort. clickul pe link e mult mai rapid 🙂

eu te am in google reader si te-am descoperit prin denisuca.scurt si la obiect

Eu te am la „bookmarks” de cand te-am citit prima data. De atunci intru aproape zilnic, de cate ori deschid calculatorul. 🙂

fie apas ‘r’ in chrome si ma duce direct pe prima pagina fie dau (mai nou) click pe bookmark. asa fac cu toate blogurile pe care le citesc…nu-mi place sa ma abonez pe mail ca mi-l umplu si pierd mailuri mai importante.

Te-am descoperit la denisuca.com și de atunci vă citesc aproape zilnic.
Eu scriu direct adresa pentru fiecare blog pe care intru (e deja în History :D).

Lasă un răspuns

