Eu sunt RaRo

Anii peste chipul tău

Posted on: 31 Martie 2011

Nu-mi dau seama dacă și cât de schimbată – la chip – le par celor ce mă revâd după niște ani. Evident, mi-ar plăcea ca toți să mă recunoască imediat și să-mi spună „vaaai, dar ești neschimbată!”.

În general, doar exprimarea variind, cam așa se întâmplă în cazul meu. Se pare că trecerea anilor nu m-a schimbat foarte mult. Drept dovada stau și cei 2 foști colegi de serviciu cu care m-am întâlnit la RoBlogFest. Nu mă văzuseră de cca. 4 ani și jumătate, dar m-au recunoscut imediat. N-au zis că-s neschimbată, dar era clar.

E normal să ne „transformăm” în timp. Dar cât și cum?

Da, unei persoane care ia ceva în greutate, i se schimbă automat și fizionomia. E, poate, mai greu de recunoscut. Dar ochii?! Își pierd strălucirea? Gura?! Deși colțurile gurii se lasă odată cu trecerea anilor și roșul dispare…

Încerc să-mi amintesc dacă am reîntâlnit persoane după niște ani buni și cât de schimbate erau. Cam da. Din cei de nerecunoscut, cei mai mulți erau/sunt schimbați în rău.

De ce? Doar niște intervenții chirurgicale te pot face de nerecunoscut și schimbat în bine? Genetica și regimul de viață necorespunzător au chiar un așa mare și negativ cuvânt de spus?

Notă: Cele de mai sus sunt întrebări apărute în urma „șocului” simțit la revederea – pe facebook – unei cunoștințe. Da, timpul e tare nemilos cu unii!

6 răspunsuri to "Anii peste chipul tău"

Sa o citez pe o prietena americanca:
Ai cati ani simti ca ai 🙂

Nu sunt de acord. Degeaba te simți ca la 15 ani dacă tu arăți de 50. „Părerea mea”! :))

Ba eu am obs o corelatie intre cum arati si te porti.
In cazul aceleasi prietene, ea are 39. Se poarte de ~32 si eu i-am dat 32, am ramas masca cand mi-a zis ca are 39.
Am alta prietena fix 39 si arata de ce zic eu ca este romaneste 39. Si se poate de 39.
Alta prietena, fix acelasi 39. I-am dat 30, pe bune.

Deci nu sunt doar ridurile, este atitudinea cu totul. In plus banuiesc eu ca ridurile vin si din atitudine.

Eheee, ce bine ar fi să aibă ridurile legătură cu atitudinea… 😛

Au, mai ales cu stresul. Cu cat te stresezi mai tare cu atat ai mai multe riduri. Evident chestia asta este doar un factor minor, dar se simte totusi.

Ah… si un copil imbatraneste….
Cele 2 care arata de 30 au facut copilul la 38… cealalta la 28….

Lasă un răspuns

