Eu sunt RaRo

Ce-am făcut azi…

Posted on: 1 Aprilie 2011

Păi: am lăsat să se înțeleagă că-s un pic însărcinată.

Ce a zis lumea:

una: să-ți zic felicitări??
eu: depinde
una: sau e păcăleală de 1 aprilie?
eu: dacă vrei…
una: hai, fată, zi că m-ai făcut curioasă

alta: vreo veste, ceva?
eu: …
alta: păi dacă ești, ai parte de toate FELICITĂRILE MELE!!!!
alta: și urările de bine
alta: deci m-ai păcălit și tu de 1 aprilie?
alta: azi mi-am tot luat-o

ești gravidă????????????????????????

N-am confirmat și n-am infirmat nimic. Ziua abia a început.

2 răspunsuri to "Ce-am făcut azi…"

Poti sa fii si mai mult insarcinata?

Da, în 8-9 luni. =))
Oricum, înca nu am dezmințit nimic și lumea mă tot felicită. :))

Lasă un răspuns

