Eu sunt RaRo

Cioara boită

Posted on: 1 Aprilie 2011

În toiul nopții, neavând somn, m-am apucat de răsfoit Cațavencu. Ziarul pe hârtie – nr. 12, 23-29 martie 2011, nu ăla electronic. La pagina 14: „Bărbații care se vopsesc: mit sau realitate cosmetică?”.

Hmmm… Există oameni – cred că mulți – care consideră frumusețea ceva în strânsă legătură cu naturalețea: fără intervenții chirurgicale, fără strat gros de machiaj, fără podoaba capilară vopsită etc.

Multă vreme aceste îndeletniciri au fost considerate muierești. Deși bărbații își vopsesc părul de multă vreme, mai nou din ce în ce mai mulți.

Machiaj? Mda, cred că mulți își amintesc ochii conturați ai lui Piersic ăl bătrân. Îmi mai povestea un prieten – nu spun cine – despre cum a fost el machiat la Eurovision înainte de a intra pe scenă – finala din alte tări – și cât de efeminat s-a simțit.

Intervenții chirurgicale pentru îndreptarea micilor defecte? Da, cred că uneori își au rostul. Dacă ai ditai nasu’. Sau mai știu eu ce defecte vizibile și deranjante.

Deci cum o fi? Femeile au voie și bărbații îs penibili dacă o fac?

P.S. Articolul mi-a deschis ochii și mi-am dat seama că Zoltan Andraș s-a țăcănit la bătrânețe. Uitați-vă la pozele de pe facebook și ziceți dacă nu era mai sexy un pic grizonat.

2 răspunsuri to "Cioara boită"

Nici nu l-am recunoscut dupa poza… Ma tot intrebam WTF is that?
Depinde de la om la om. Am vazut barbati carora le statea mai bine vopsiti dar si invers.
Eu am colegi vopsiti. Nu mi se pare nimic deosebit.

„care consideră frumusețea ceva în strânsă legătură cu naturalețea: fără intervenții chirurgicale“

Da, io-s ăla. Nu pentru că sunt idealist, sau nu știu ce, dar mi se pare mai ușor să-mi schimb atitudinea și așteptările pentru oamenii din jur și pentru mine decât să urmăresc ceva la nesfârșit, pentru că mereu o să zică lumea că ceva trebuie „îmbunătățit“.

Nu consider că (virgulă, pentru cei sensibili) corpul uman este o planșă. Dar nu-s extremist, unele modificări sunt binevenite.

Lasă un răspuns

