Eu sunt RaRo

Comemorări

Posted on: 2 Aprilie 2011

Acu’ fix câteva minute sună cineva la ușă. 2 fătuci frumușele, moderne, drăguțe. Cu niște hărtii în mână. Ca de obicei – da, știu, îs afurisită – le zic direct „nu, merci” și vreau să închid ușa.

Ele: Vrem să vă dăm o invitație.

Eu: Nu, mulțumesc.

Ele: Știți despre ce e vorba?

Eu: Nu.

Ele: Vrem să vă invităm la comemorarea morții lui Isus.

Eu: Nu, mulțumesc, nu cred în nici un Isus.

Ele (extrem de mirate și debusolate): Așa ați fost mereu?

Eu: Da, mulțumesc.

Sper că ați remarcat cât de politicoasă am fost și frecvența lui „mulțumesc”. Păcat că nu le-am întrebat din partea cui vin, nu păreau de-ale Martorilor lui Iehova…

4 răspunsuri to "Comemorări"

Două dudui? Așa au venit la mine alea cu mormonii.

Parcă ești fratele meu. Numai el întâmpina Martorii lui Iehova cu întrebarea „Iisus a murit virgin?”. 😆 Dacă înainte treceau în fiecare săptămână, în mod uimitor nu au mai revenit după aia.

Asta e de reținut: „Iisus a murit virgin?”. =))

mdeah, tu ai avut parte de doua fatuci frumusele, moderne! eu nu prea 😀

Lasă un răspuns

