Eu sunt RaRo

Cum îți dai seama că îmbătrânești

Posted on: 2 Aprilie 2011

  • Remarci cât de mult a crescut copilul din dotare și/sau că toți cei de vârsta ta au deja copii.
  • Simți nopțile „pierdute” cu prietenii.
  • Zici – mai rar sau mai des – „pe vremea mea” sau „eu, când aveam x ani…”.
  • Nu mai guști unele glumițe considerate copilărești.

Lista rămâne deschisă pentru voi.

Etichete:

7 răspunsuri to "Cum îți dai seama că îmbătrânești"

Eu (sper sa) NU imbatranesc niciodata! Ba chiar mi-am propus sa raman copil toata viata. 🙂
Chiar ieri m-am jucat cu masinutele impreuna cu baietii unui vecin, de 3 respectiv 5 ani. Nici n-am simtit cum au trecut 2 ore… ce bine e sa fii copil! 😛

Bine-ai revenit, copile!

Am 22 de ani și mă simt bătrân… Am trecut pe lângă niște fetițe și zicea una „i-am spus că plec, mi-a zis că o să-i fie dor și mi-a dat o față așa“ și întinde mâinile (îmbrățișare pe Yahoo Messenger).

Păi pe timpul meu aveau copilașii internet?!? Eu cu un coleg (care stătea în partea opusă a clasei) am învățăt codul Morse și făceam din degete în două feluri ca să comunicăm la distanță, da’ ăștia toți au telefoane și „vb km asa“ într-una. Of tineretul ăsta…

Daca tu esti batran eu ma duc sa imi fac programare la bisturiu :).

Ideea e că, fiind din generația ’89, s-au schimbat multe pe parcursul copilăriei mele.

Păi distracție pentru mine la opt ani însemna să văd cât de sus pot trage cornete pe țeavă, să fac cuburi și piramide din noroiul din fața blocului, să mă uit la mormolocii din bălțile din blocurile neterminate (am stat pe lângă Calea 13 septembrie în București până la 10 ani)…

Era mult mai „hardcore“ generația mea. În parcuri acum văd leagăne cu lanț peste tot, pe timpul meu erau toate cu bare ca să poți să te dai peste cap. Acum tot e făcut ca să nu se rănească nici cel mai prost copil. Trist…

Fi-mea a picat din topogan de la 2 m. Vrei sa stii cum mi-a stat inima in loc? Noroc ca pe jos era spuma si evident ca nu a patit nimic, doar s-a speriat. Nu e rau ca ne gandim mai mult la siguranta.

Lasă un răspuns

