Eu sunt RaRo

Consecințe

Posted on: 3 Aprilie 2011

Un pastor american arde demonstrativ Coranul.

În Afghanistan sunt uciși mai mulți angajați străini ai ONU. Tot demonstrativ și ca urmare a faptei pastorului. 2 au fost chiar decapitați.

Ținând cont că pastorul în cauză face frecvent declarații împotriva musulmanilor și a homosexualilor, pe cine a mâncat și cât în grațiosul cur? Nu că aș fi de acord cu faptele extremiștilor musulmani.

Mai multe detalii aici. Cică de ieri – data știrii – până azi, numărul morților a ajuns la vreo 20…

2 răspunsuri to "Consecințe"

Mă abţin de la a comenta. Fix când am intrat şi eu la tine după o absenţă îndelungată nu prea sunt de acod cu tine. Dar nu de-asta nu comentez ci pentru că am prea multe de spus despre subiect şi nu am timp şi chef. Voiam, în schimb, să te salut. 😉

Chiar îmi era dor de tine. Și te rog să comentezi. Nu știu ce ți s-a părut că aș fi zis, dar eu nu prea mi-am dat cu părerea… Titlul e deoarece crimele au fost – zic musulmanii – din cauza faptei pastorului. N-am zis că aprob sau dezaprob. 😉
Așa că, dacă ai chef, aștept să zici ce ai de zis.

Lasă un răspuns

