Eu sunt RaRo

Mâncare, poze, blog-uri și tot tacâmul

Posted on: 4 Aprilie 2011

Eu gătesc. Nu zilnic, dar destul de des. Nici n-am de ales că, deh, mi-s mamă.

Gătesc și pentru prieteni. Îmi place să-i văd mâncând cu poftă și cerând a  doua porție.

Gătesc, de cele mai multe ori, pentru că-mi place să mănânc și nu mi se pare gătitul chiar așa o corvoadă.

Acum câțiva ani cochetam cu ideea unui blog culinar. M-am potolit repede. Pentru că mi-am dat seama de inutilitatea lui – în cazul meu:

  • sunt alții mult mai buni într-ale bucătăriei;
  • sunt alții care gătesc zilnic, stau ore în bucătărie și experimentează;
  • prietenii mă laudă și dacă le trimit poze pe messenger.

Adică mai pozez mâncarea. Chiar artistic. Dar atât. Nu mă văd posesoare de blog culinar de duzină.

Cam toate femeile gospodine și bucătărese își fotografiază creațiile. Bănuiesc că din diverse motive: să inspire pe alții/altele, să primească laude, din lipsă de alte ocupații…

Lumea le laudă. Prietenii le încurajează cu „de ce nu-ți faci tu un blog?” ori „ai talent, ai putea scoate bani din asta”. Și ele-și fac. Probabil sperând că vor ajunge cunoscute și vor scoate bani frumoși din asta.

E-așa o invazie de blog-uri culinare printre prietene și cunoscute, plus ce mai găsesc întâmplător, încât m-am săturat. Da, e-adevărat că fiecare are dreptul să încerce. Nu-i nimic rău în asta. Rău e să fii atât de visător încât să nu realizezi că ești mic și neimportant. Că ceea ce faci tu nu e ieșit din comun, că alții o fac mult prea bine pentru a avea vreo șansă.

Iar îs rea, nu?

Etichete: , ,

5 răspunsuri to "Mâncare, poze, blog-uri și tot tacâmul"

Și pe mine m-a bătut gândul ăla și am dat vânt ideii din aceleași motive. 😆 Ehhh… că mai folosesc uneori blogul pentru colecția de poze din bucătărie…. 😆

Toată lumea poate să încerce, dar sunt puține care au succes. Ca și la blogurile de review-uri de cosmetice.
Trebuie mult timp, sunt unii cu mai multă inspirație, cu mai multe oportunități…
Încerci, dar mai și îți dai seama că nu o să iasă…

Rea sau realistă?

Realistă, nu rea. Până ne contrazice cineva. 😛

Nu zice nimeni să nu încerce… dar să te iluzionezi că ai talent (eu una nu consider talent culinar rețetele uzuale făcute în bucătărie, ci ARTA, ăia care inventează rețetele, se joacă reușit cu condimentele și aromele, inventează rețete) și că ai putea avea succes și face mai mulți bani decât unii care chiar trăiesc și în realitate din asta.

E ca la review-uri de cosmetice… oricât te-ai chinui, nu te poți compara cu o tipă care face același lucru, dar lucrează la o revistă și primește lunar un set de produse de testat, pe care nu ai avea ani tot anul să le cumperi.

Fă-ți un moft, dar conștientizează că nu poți fi profi.
Și eu îmi fac un moft cu blogul, dar nu îmi fac iluzii că aș face bani din asta sau m-aș pricepe cine știe ce la scris.

Eu nu sunt de acord cu postatul tuturor prostiilor pe net.
Din capitolul, a mai facut bebe un kk, hai sa il postez pe net.

Daca urmaresc niste bloguri am niste pretentii. Sincer, mi se falfaie de ce gateste x si y. Daca vreau o reteta ma duc pe un site de specialitate sau cumpar o carte.

Daca ajungi sa postezi poze cu ce ai mancat aseara din farfurie inseamna ca ai prea mult timp liber si ca te-a apucat plictiseala.

Mereu m-au enervat mătuşile alea care ţin să-mi arate la web plăcinta/tortul/cozonacul ăla buuuun.Dacă ar ştii de bloguri fii sigură că ar fi prezente şi acolo.
ps:spun asta doar pentru că nu ştiu să gătesc,altfel blogul mi-ar fi plin de poze de genul.
pps:nu.

Lasă un răspuns

