Eu sunt RaRo

Oftică (tot) românească

Posted on: 5 Aprilie 2011

Românii e ofticoși. O demonstrează frecvent. Nu care cumva să ai mai mult, să fii mai frumos, mai deștept, să-ți fi cumpărat mobilă mai frumoasă.

Astea au fost doar ceva exemple banale. Tocmai ce povestea Victor zilele trecute o pățanie cu un român. Am mai citit și la Cristina ceva asemănător. N-am scăpat nici eu de furia unui nene ofuscat că i-am răspuns cu aceeași monedă.

Întâmplarea e cam asta:

Am cel puțin 2 site-uri de prezentare și vreo 6 adrese de e-mail. Una e personală, adică prenumele@numele de familie.info. Și primesc zilele trecute pe ea un mail care zice așa:

Bună ziua,
Aveți un site de prezentare ?
Laurențiu
Îi răspund – după cum mi s-a părut firesc:

Bună ziua! La ce site vă referiti și de unde aveți adresa mea de email?

Că na, mi-am zis, n-o să-i trimit omului toate site-urile mele de prezentare, poate are ceva mai bun și interesant de făcut.
Ei, se pare că am „greșit” grav în ochii lui, pentru că răspunsul ofticat a fost ceva de genul:
Buna ziua stimată Doamnă,
Mă refer la forumul în care povestiți despre comercializare *** și unde dvs. ați făcut publică adresa de e-mail singură, dar dacă sunteți așa speriată de „teroriști” uitați toată discuția.
Cu stimă,
Laurențiu Ion
Constanța
Evident, răspunsul meu a cuprins formularea politicoasă „Stimate Domn”, numele complet și orașul de reședință. Plus explicațiile de rigoare cum că nu aveam de unde ști la ce site se gândise el – eu având mai multe, după cum vă povesteam.
Credeți că s-a potolit? Nuuu. Mai rău fu:

Da este clar acum, eternele fițe dă București. Cucoană din păcate nu ai înțeles nimic ești arogantă și tupeistă.

Adică dacă el știa – din context – ce vrea, eu de ce n-aș fi știut cu mai puține explicații?! Rușine mie că nu ghicesc gândurile și nevoile semenilor!
Etichete: , ,

2 răspunsuri to "Oftică (tot) românească"

si ne mai miram de ce suntem ultimii mereu. pai la asa o educatie si atitudine fata de cel cu care faci afaceri, e normal.

dar evident ca vestul e inainte pentru ca le da statul bani, nu pentru ca au invatat sa vorbeasca cu clientul.

Cum ar zice seful meu: Crappy people everywhere 🙂

Lasă un răspuns

